تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارشنبه‌های هنری؛ روزی برای حمایت از صنایع دستی

چهارشنبه‌های هنری؛ روزی برای حمایت از صنایع دستیبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: طرح «چهارشنبه‌های هنری روزی برای حمایت از صنایع دستی» به منظور خرید بدون واسطه هنر‌های سنتی و اختصاص یک روز از هفته برای جلب توجه عمومی به صنایع دستی اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه هدف نهایی این طرح قرار دادن صنایع دستی در سبد خرید خانوار‌های شهروندان تهرانی است، افزود: شهروندان می توانند با تخفیف‌های خوب، آثار با اصالت هنری را از هنرمندان خریداری کنند.

جانفشان با تاکید بر اینکه، اجرای «چهارشنبه‌های هنری روزی برای حمایت از صنایع دستی» در مراکز عرضه و تولید آثار هنری نظیر سرای هنر فردوسی و بازارچه صنایع دستی عودلاجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی عمومی نیز برای ترغیب جوانان و بانوان برای اشتغال در رشته‌های صنایع دستی از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های هنری است که برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارشنبه‌های هنری؛ روزی برای حمایت از صنایع دستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..