تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ از «جمال شورجه»

عیادت فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ از «جمال شورجه»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ با همراهی حجت الاسلام نعیمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور در منزل جمال شورجه از این هنرمند انقلابی عیادت کرد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار سردار یزدی ضمن آرزوی شفای عاجل برای شورجه گفت: سینما و تلویزیون به حضور هنرمندان متعهدی نظیر شما نیاز دارد و امیدوارم به یاری خداوند متعال به زودی سلامتی حاضل شده و هرچه سریع‌تر ساخت سریال جهانی حضرت موسی (ع) را آغاز کنید.

گفتنی است؛ «جمال شورجه» که در حال حاضر 68 سال سن دارد، روز دهم اردیبهشت ماه به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری و پس از مدتی مرخص شد. در حال حاضر روند درمانی این کارگردان در منزل وی ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ از «جمال شورجه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..