تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به چهارمین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به چهارمین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضویبه گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از استقبال چشم‌گیر اهالی موسیقی از چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره در چهارمین تجربه برگزاری خود با استقبال گرم هنرمندان موسیقی مواجه شده است.

محمدحسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر اجرایی این جشنواره ادامه داد: جشنواره آواها و نواهای رضوی در چهارمین سال برگزاری با استقبال چشمگیر هنرمندان و اهالی موسیقی مواجه شده است که این نشان از علاقمندی و ابراز ارادت جامعه هنری و هنرمندان عرصه موسیقی به ساحت نورانی امام هشتم است.

دبیر اجرایی جشنواره آواها و نواهای رضوی با ارائه گزارش از تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره افزود: در این جشنواره بیش از ۴۰۰ اثر در بخش‌های مختلف و از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این دوره از جشنواره با توجه به برنامه‌ریزی‌های مدون و زمان‌بندی مناسب و با اطلاع رسانی‌های فراگیر و جامع در سطح کشور شاهد تنوع آثار هنری از سراسر کشور بودیم به طوریکه هنرمندان غالب استان‌های کشور در این دوره حضور دارند.

اسماعیلی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره در بخش‌های رقابتی شامل: آواهای رضوی با محوریت موسیقی آوازی در حوزه موسیقی نواحی و ردیف‌دستگاهی و نواهای رضوی در حوزه همنوازی و گروه‌نوازی در موسیقی ردیف‌دستگاهی و موسیقی نواحی و بخش غیررقابتی شامل موسیقی ملل و مرور آثار تولید شده در زمینه موسیقی رضوی حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی از حضور هنرمندان خارجی از کشورهای افغانستان، قزاقستان، ترکیه و آذربایجان خبر داد و گفت: بخش موسیقی ملل این جشنواره برای سومین سال پیاپی با دعوت از هنرمندان سایر کشورها که در حوزه رضوی تولید اثر کرده‌اند به ارائه و معرفی آثار موسیقایی در سطح بین‌المللی می‌پردازد.

اسماعیلی از حضور داوران برجسته و کارشناسان با سابقه حوزه موسیقی در چهارمین دوره این جشنواره خبر داد و افزود : داوران این جشنواره که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود متشکل از: احمد صدری، شهرام صارمی، هوشنگ جاوید، جهانگیر نصری‌اشرفی و مهیار شادروان است که مسئولیت انتخاب آثار برتر را برعهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با پایان داوری شاهد اثرات ممتاز و ارزشمند فرهنگی و هنری در زمینه‌های مختلف موسیقی و در راستای توسعه فرهنگ و معارف اسلامی به ویژه معارف رضوی در استان تهران باشیم.

گفتنی است؛ استان تهران از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری و در ایام دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به چهارمین جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..