تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین اطلاعات فاش شده از جذاب‌ترین تبلت میان‌رده سامسونگ +تصویر

اولین اطلاعات فاش شده از جذاب‌ترین تبلت میان رده سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف گوگل، سامسونگ قصد دست کشیدن از طراحی تبلت‌های جدید را ندارد. این شرکت کره‌ای حداقل دو دستگاه دیگر در خط تولید خود اضافه خواهد کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ واقعا دوست دارد تمام سطوح قیمتی را دربربگیرد تا همه بتوانند از محصولاتش استفاده کنند. به همین دلیل دو نسخه تبلت جدید آن را یک مدل رده بالا و یک میان رده تشکیل می‌دهند.

اطلاعات فاش شده از تبلت SM-T545 در سایت‌های بچمارک

مدل میان رده تبلت این شرکت دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 710 خواهد بود که به وسیله یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. این رم برای چنین دستگاهی بسیار مناسب است. تبلتی با شماره مدل SM-T545 به تازگی در سایت‌های Geekbench و SamMobile مشاهده شده است. به احتمال خیلی قوی این تبلت از اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند، امیداریم که در این دستگاه یک جایگاه میکرواس‌دی برای گسترش حافظه داخلی وجود داشته باشد. متاسفانه ما چیز خاصی درباره صفحه نمایش و باتری آن نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: بررسی فنی گوشی هوشمند گلکسی A20 محصول میان‌رده سامسونگ

در ادامه نتایج آزمایش بنچمارک این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

اولین اطلاعات فاش شده از جذاب‌ترین تبلت میان رده سامسونگ +تصویر

زمان احتمالی معرفی تبلت SM-T545

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد معرفی‌های خود را در ماه‌های آینده گسترش دهد، در نتیجه احتمالا تبلت میان رده جدید این شرکت با گلکسی تب S5 و گلکسی نوت ۱۰ - Note 10 در ماه آگوست معرفی شود. شاید سامسونگ محصولات میان رده و پایین رده خود را در نمایشگاه IFA در اوایل ماه سپتامبر به نمایش بگذارد. البته به دلیل کم بودن اطلاعات این تاریخ تنها یک حدس است. به زودی اطلاعات بیشتری از این تبلت جذاب منتشر می‌شود، در نتیجه می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره زمان عرضه آن حدس بزنیم.

انتهای پیام/

نتیجه آزمایش بنچمارک تبلت جدید سامسونگ منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین اطلاعات فاش شده از جذاب‌ترین تبلت میان‌رده سامسونگ +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..