تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامی که موجب کاهش خطر حمله قلبی می‌شود

اقدامی که موجب کاهش خطر حمله قلبی می‌شودگزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشگران سوئدی از سال ۱۹۹۷ به بررسی ۳۹،۸۰۵ فرد ۲۰ تا ۹۰ سال که سابقه حمله قلبی نداشتند پرداختند. در این مطالعه، زمانی که هر یک از این افراد به ورزش اختصاص می‌دادند و نیز وضعیت سلامتی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت. این مطالعه مشخص ساخت که هر قدر فرد از نظر جسمی فعال‌تر باشد، احتمال حمله قلبی نیز در او کاهش می‌یابد.

این مطالعه همچنین به چند یافته مهم دیگر رسید. نخست اینکه احتمال بروز حمله قلبی در افرادی که بیشترین زمان ورزش را داشتند (یعنی هر روز بیش از یک ساعت به ورزش‌های معمولی و یا بیش از نیم ساعت به ورزش‌های سنگین و جدی می‌پرداختند) ۴۶ درصد کمتر از سایرین بود. افزون بر این، تاثیر ورزش بر زنان و مردان برابر بود.

در این مطالعه از افراد خواسته شده بود تا میزان فعالیت‌های جسمی روزانه خود را گزارش کنند. این فعالیت‌ها در سه دسته اصلی ورزش‌های سبک (نظیر پیاده روی)، معمولی و متوسط (نظیر دویدن آرام و یا شنا) و شدید و جدی (نظیر ورزش‌های رقابتی) قرار می‌گرفت.

طبق توصیه انجمن قلب آمریکا، ۱۵۰ دقیقه ورزش معمولی و فشرده به صورت هفتگی می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات قلبی را بگیرد. این مرکز همچنین به افرادی که می‌خواهند فشار خون و کلسترول خود را پایین آورند توصیه می‌کند که ۳ تا ۴ بار در هفته و هر بار حدود ۴۰ دقیقه ورزش کنند. این مطالعه، توصیه‌ صحت اینها را نشان می‌دهد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کاهش خطر حمله قلبی با یک ساعت ورزش متعادل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامی که موجب کاهش خطر حمله قلبی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..