تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل کوبورگ وین اینبار میزبان نمایندگان حقوق بشری درباره تحریم ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین، طی مصاحبه ای اعلام کرد نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران به همراه نمایندگی های کوبا و ونزوئلا در وین و با مشارکت نمایندگی های دائمی روسیه، چین و سوریه، سمینار بین المللی «اقدامات قهری یکجانبه و تأثیرات آن» را در روز پنج شنبه مورخ ۶ تیرماه با حضور دیپلمات ها، کارشناسان سازمان های بین المللی، پژوهشگران، و اصحاب رسانه در هتل کوبورگ وین برگزار می کنند.


سفیر کشورمان افزود این سمینار با سخنان وزیر امور خارجه ونزوئلا و ادریس جزایری، گزارشگر ویژه اقدامات قهری یکجانبه شورای حقوق بشر سازمان ملل، آغاز به کار خواهد کرد. در ادامه این سمینار، دو پانل با حضور  ۵ نفر از شخصیت های مطرح بین المللی در این زمینه، بر موضوعاتی از قبیل تحریم های یکجانبه و حقوق بین الملل، تأثیرات تحریم های یکجانبه از لحاظ حقوق بشر، تحریم های یکجانبه و مسئولیت کشورها تحت حقوق بین المللی کیفری، و نقش رسانه ها در تحریم های یکجانبه و مسئولیت آنها، متمرکز خواهد شد. این سمینار، پس از جمع بندی توسط مدیر جلسه، با صدور بیانیه مشترکی از سوی سه کشور در محکومیت اقدامات قهری یکجانبه، خاتمه خواهد یافت.


غریب آبادی اهداف مهم برگزاری این سمینار را اینگونه تشریح کرد: ایجاد یک فضای مناسب برای تبادل نظرات در میان جوامع دیپلماتیک، کارشناسان آکادمیک و جامعه مدنی در زمینه تأثیرات غیرقانونی مختلف تحریمهای یکجانبه؛ ادبیات سازی در سطح بین المللی درخصوص تحریم های یکجانبه و مغایرت آنها با حقوق بین الملل، تبادل تجربیات در رابطه با تحریمهای یکجانبه در عصر معاصر و آموزه های گذشته؛ و نیز ارتقای آگاهی در زمینه تأثیرات منفی تحریمهای یکجانبه بویژه علیه کوبا، ایران ونزوئلا.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل کوبورگ وین اینبار میزبان نمایندگان حقوق بشری درباره تحریم ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..