تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با توجه بیشتر به جوانان می‌توان انتظار آینده روشن را داشت

در نخستین نشست جوانان ستاد وزارت ارتباطات مطرح شد

با توجه بیشتر به جوانان توجه می‌توانیم انتظار آینده روشن را داشتبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیده عفت حیات الغیبی، مسئول شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین نشست «آینده روشن؛ اولین نشست جوانان ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» با تأکید بر ضرورت اهمیت به جوانان گفت: تصمیم گرفتیم این جلسه را بدون حضور مدیران برگزار کنیم تا جوانان ستاد بدون نگرانی و بدون تکلف از مشکلات خودشان در مجموعه وزارت ارتباطات بگویند.

وی در ادامه در تشریح تشکیل شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دستیار جوان با اعتماد و اعتقاد مقام عالی وزارت باعث شد از نهال کوچک با تشکیل شورای دستیاران جوان تبدیل به یک درخت تنومند شود.

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان افزود: با عزم و اعتقاد وزیر ارتباطات تمامی معاونان و مدیران وزارت ارتباطات پذیرفته‌اند که در چارچوب سازمانی خود دستیار جوان بگنجانند.

حیات الغیبی ادامه داد: اخیراً در دیداری با یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری وی اذعان داشت تنها وزارتخانه‌ای که به این شکل شورای دستیاران جوان را تشکیل داده‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی تصریح کرد: امروز با جایگاهی که شورای دستیاران جوان پیداکرده است می‌‌توانیم امیدوار باشیم که با کمک این شورا مشکلات جوانان ستاد وزارت ارتباطات شنیده شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان تأکید کرد: بر همین اساس امروز این نشست را برگزار کردیم تا ستاد وزارت ارتباطات را از دریچه نگاه جوانان ببینیم و شما مشکلات تان و سازمان را بیان کنید تا برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم. در این جلسه هم تنها نظرات شما را می‌شنوم و در جلسات بعدی گزارش خواهم داد که برای دغدغه‌های جوانان وزارت ارتباطات چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم.

حیات الغیبی در خاتمه گفت: از نظر ما آینده روشن بدون جوانان معنایی ندارد و اعتقاد داریم اگر به جوانان توجه بیشتری شود و به آن‌ها برای بروز توانمندی‌هایشان کمک شود می‌توانیم آینده روشن را رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه جوانان حاضر به بیان نظرات، دغدغه‌ها و مشکلات خود و سازمان با هدف بهبود شرایط کاری پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با توجه بیشتر به جوانان می‌توان انتظار آینده روشن را داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..