تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه اکران «به دنیا آمدن» در سینما‌های هنر و تجربه

ادامه اکران «به دنیا آمدن» در سینما‌های هنر و تجربهمحمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به دنیا آمدن»، با اشاره به ادامه اکران این فیلم به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: اکران این فیلم در سینما‌های هنر و تجربه از جمله کورش، فرهنگ و خانه هنرمندان ادامه دارد. امیدواریم مخاطبانی که آن را ندیدند، آن را مشاهده کنند.

گفتنی است هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان، بابک گودرزی ­نژاد، سیاوش نقشبندی، حمید محمدزاده، محمدرضا سمیعی­ فر، مهدی وحیدروش، مریم افشار، مهشید ناصری، آیدا سرشار، الهام عبدالهی راد، سهیل عبدی، مسعود ریاضی، شهباز تهرانی، شهناز چماچم­جا، هاله قدرت زاده، پرستو آصفی، امیرعلی مظفریان، سپهراد فرزامی، نیکی نصیریان بازیگران «به دنیا آمدن» هستند.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه کنندگی محمد احمدی آمده: زن و شوهری در آستانه میان‌سالگی برای ادامه مسیرِ زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه اکران «به دنیا آمدن» در سینما‌های هنر و تجربه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..