تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست‌های نتانیاهو پشت خط تولید کمربندهای انتحاری در سوریه/ همیشه پای رژیم صهیونیستی در میان است!

دست های نتانیاهو پشت خط تولید کمربندهای انتحاری در سوریه/همیشه پای رژیم صهیونیستی در میان است!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با وجود پیوند‌های نزدیک میان رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری و غیر تکفیری فعال در سوریه، خبر‌های موثق زیادی تا کنون منتشر شده است. آخرین مورد از این خبر‌ها را دیروز خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:وکیل دادگستری که پس از شهادت توسط داعش پیکرش ناپدید شد!

بر اساس این گزارش، نیرو‌های ارتش سوریه علاوه‌بر کشف انواع و اقسام سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیسی، به تعدادی کمربند انتحاری ساخت اسرائیل نیز دست یافتند.  یک منبع سوری اعلام کرد که در جریان پاکسازی روستا‌های آزاد شده در ریف جنوب غربی دمشق و شمال غربی قنیطره، نیرو‌های دولتی علاوه‌بر کشف مقادیری سلاح و دستگاه‌های ارتباطی که همه ساخت رژِیم صهیونیستی بودند، تعدادی کمربند انتحاری ساخت اسرائیل را نیز کشف کردند.

ارتش سوریه نهم مرداد سال ۱۳۹۷ موفق شده بود که به طور کامل بر منطقه «حوض الیرموک» واقع در استان «درعا» مسلط شود و با آزادسازی این منطقه، که آخرین پایگاه داعش محسوب می‌شده، جنوب سوریه از لوث وجود عناصر داعش پاکسازی شده است. اما از آن زمان تا کنون، پاکسازی این مناطق از انواع مین و بمب‌ها همچنان ادامه دارد. کشف کمربند‌های انتحاری ساخت رژِیم صهیونیستی، بار دیگر آشکار می‌کند که میان این رژیم و عناصر تکفیری در سوریه و دیگر مناطق، پیوند‌های بسیار نزدیکی وجود دارد.

منبع:کیهان

انتهای پیام/

کشف کمربندهای انتحاری ساخت اسرائیل در ریف دمشق و قنیطره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست‌های نتانیاهو پشت خط تولید کمربندهای انتحاری در سوریه/ همیشه پای رژیم صهیونیستی در میان است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..