تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی حق تقدم عبور در شرایط مختلف

حق تقدم عبور در شرایط مختلف با کدام وسیله نقلیه است؟گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم سید مسلم موسوی رئیس آموزش همگانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک درباره حق تقدم عبور اظهار داشت: اصل اساسی و بنیادی در پیش‌گیری از تصادفات، رعایت حق تقدم عبور است.

موسوی در این راستا اظهار داشت: در تقاطع‌های هم‌عرض که هیچ گونه علامتی (تابلو و چراغ راهنمایی) وجود ندارد، هر گاه دو وسیله نقلیه از روبروی یکدیگر در حرکت باشند و بخواهند با هم وارد یک خیابان شوند، حق تقدم با وسیله نقلیه‌ای است که به سمت راست گردش می‌کند.

وی همچنین یادآور شد: هر گاه دو یا چند وسیله نقلیه از دو یا چند راه مختلف به تقاطع هم‌عرض برسند، حق تقدم با وسیله‌ای است که در طرف راست وسیله دیگر قرار دارد. هنگام ورود به میدان‌ها نیز حق تقدم با وسیله‌ای است که درون میدان حرکت می‌کند.

موسوی در پایان گفت: فراموش نشود در صورت تردد عابرین، حق تقدم عبور حتماً با عابر پیاده است.

منبع: برنا

انتهای پیام/

حق تقدم عبور در شرایط مختلف با کدام وسیله نقلیه است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی حق تقدم عبور در شرایط مختلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..