تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده حملات به زنگنه /چه کسانی به دنبال باج گرفتن هستند؟

 غلامرضا حیدری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «کارنامه وزیر نفت به اندازه‌ای روشن و مثبت است که جای هیچ‌گونه تردیدی برای توانمندی او باقی نمی‌گذارد. اینکه امروز کسانی و جریان‌هایی به دنبال تضعیف زنگنه هستند، باید دید آبشخورشان کجاست و چه ضرر و زیانی دیده‌اند که علیه یکی از بهترین مدیران جمهوری اسلامی هجمه وارد می‌کنند.»

عضو فراکسیون امید افزود: «مهندس زنگنه ثابت کرده که اهل باج دادن نیست. این ویژگی نقطه قوت او و برای کسانی که می‌خواهند از وزارت نفت باج بگیرند، نقطه‌ضعف به حساب می‌آید. مقابله با مفاسد نفتی سبب شده تا در روزهای گذشته شاهد هجمه‌های بی‌سابقه‌ای به ایشان باشیم.»

حیدری در پایان گفت: «نباید «بابک زنجانی» را نادیده گرفت؛ فردی که بدلیل تاراج درآمدهای نفتی کشور در زندان به سر می‌برد و به شکلی شگفت‌آور از داخل زندان برای وزیر نفت شاخ‌وشانه می‌کشد.»

27219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده حملات به زنگنه /چه کسانی به دنبال باج گرفتن هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..