تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموال رهبر انقلاب یک حسینیه و یک خانه ساده است

تحلیلگر عراقی در واکنش به تحریم شدن رهبر انقلاب:

واکنش تحلیلگر عراقی به تحریم شدن رهبر انقلاب از سوی ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نجاح محمد علی، تحلیلگر عراقی به تازگی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به تحریم حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

وی با اشاره به این مسئله که تحریم رهبر انقلاب تنها چند روز پس از سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی صورت گرفته است این کار دونالد ترامپ را نمادین اعلام کرد.

نجاح محمد علی در توییتر نوشت:

تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامى #ایران چند روز پس از سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین غول پيكر آمریکا در #خلیج_فارس تنها جنبه نمادین دارد ونمی تواند بر اقتصاد ایران تاثیر منفی بگذارد. اموال رهبر معظم یک حسینیه و یک خانه ساده است.

واکنش تحلیلگر عراقی به تحریم شدن رهبر انقلاب از سوی ترامپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموال رهبر انقلاب یک حسینیه و یک خانه ساده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..