تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفته‌ترین پهپاد‌های نظامی دنیا / مرز‌های دریایی و هوایی ایران چگونه مشخص می‌شوند / ۸ فرمانده سپاه که در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند / جزئیات ناپدیدشدن مرموز دختر دوچرخه‌سوار از زبان خواهرش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

راز قیمت‌های فروش فوری خودروسازان فاش شد/داماد روحانی و عادل فردوسی‌پور از نامزد‌های انتخابات مجلس هستند؟/رمزگشایی از یک فشن شوی عجیب/تبعات پنهان‌کاری برانکو برای پرسپولیس

قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین پهپاد‌های نظامی دنیا + تصاویر
اولین ایده ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین و پهپاد‌ها به سال ۱۸۳۹ باز می‌گردد که در آن زمان سربازان اتریشی به شهر ونیز با بالون‌های بدون سرنشینِ حاوی مواد منفجره حمله کردند.

مرز‌های دریایی و هوایی ایران چگونه مشخص می‌شوند؟ + نقشه
فاصله ۱۲ مایل دریایی از خط مبدا ساحل هر کشور به عنوان مرز آبهای سرزمینی آن کشور تعریف می‌شود.

۸ فرمانده سپاه که در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند + تصاویر
وزیر خزانه‌داری آمریکا، روز دوشنبه سوم تیرماه در یک نشست خبری اعلام کرد که واشینگتن هشت فرمانده سپاه پاسداران را در فهرست تحریم‌های خود قرار می‌دهد.

شرط ضمن عقد عجیب زنان عربستانی برای ازدواج
زنان سعودی در عقدنامه‌های خود به طور معمول حق داشتن خانه، استخدام خدمتکار، حق تحصیل یا کار کردن را جزء شروط ضمن عقد ذکر می‌کنند.

موارد عجیب دریافتی چند مدیر مرتبط با صندوق بازنشستگی
فهرست دریافتی‌های مدیران شرکت‌های صندوق بازنشستگی منتشر شد.

چه کسی به این نمایش مستهجن مجوز داده است؟
به تازگی نمایشی روی صحنه رفته که برگرفته از یک فیلم مستهجن ایتالیایی است که در زمان خودش نیز نمایش آن در کشور‌های اروپایی ممنوع شده بود و هنوز هم در برخی از کشور‌ها نمایش این فیلم ممنوع است.

جزئیات ناپدیدشدن مرموز دختر دوچرخه‌سوار از زبان خواهرش
در این مطلب ماجرای ناپدیدشدن مرموز لیدا را از زبان خواهش بخوانید.

ناگفته‌هایی از فرمانده سری‌ترین قرارگاه جنگ + تصاویر
شهید علی هاشمی در سال ۱۳۴۰ در اهواز متولد شد. قبل از شروع جنگ علی هاشمی و یارانش، جوانان انقلابی دشت آزادگان را سامان دادندو اقدام به تشکیل سپاه حمیدیه نمودند.

هر آنچه باید درباره پژو ۳۰۱ بدانید
پژو ۳۰۱ قرار بود به عنوان محصول مشترک پژو و ایرانخودرو با قیمت ۶۰ میلیون به بازار بیاید، حالا بعد از دو سال قرار است ایرانی‌ها تنهایی سراغ تولید پژو ۳۰۱ بروند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفته‌ترین پهپاد‌های نظامی دنیا / مرز‌های دریایی و هوایی ایران چگونه مشخص می‌شوند / ۸ فرمانده سپاه که در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند / جزئیات ناپدیدشدن مرموز دختر دوچرخه‌سوار از زبان خواهرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..