تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناسب‌ترین راه درمان آفتاب سوختگی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر هوشنگ احسانی، متخصص پوست، درباره «آفتاب سوختگی و روش‌های درمان آن»، اظهار داشت: وقتی پوست فرد با نور آفتاب می‌سوزد، اولین کار کمپرس یخ است؛ ضمن اینکه استفاده از پماد‌هایی که التهاب و سوزش را کم می‌کند و عدم استفاده از پماد‌های کورتنی، مورد تاکید قرار دارد.

مناسب‌ترین راه درمان آفتاب سوختگی

وی ادامه داد: اگر هنگام سوختن پوست توسط آفتاب تاول ایجاد شد، پماد‌های ضد التهاب آنتی‌بیوتیک ممکن است مؤثر باشد.

این متخصص پوست افزود: اگر در اثر آفتاب سوختگی تاول ایجاد نشد و فقط قرمزی پوست ایجاد شد، پماد‌های ضد التهاب کورتنی و تسکین دهنده‌ها که سوزش، درد و خارش را کم می‌کند و همچنین دارو‌های ضد خارش می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و این مواد باعث ترمیم سریع‌تر پوست می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

آفتاب سوختگی را چطور درمان کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناسب‌ترین راه درمان آفتاب سوختگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..