تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت تسلا از تعرفه واردات آلومینیوم از ژاپن

وزارت بازرگانی ایالات متحده‌ی آمریکا با درخواست تسلا برای معافیت از تعرفه‌های مربوط‌به واردات آلومینیوم از ژاپن به‌منظور تولید باتری تسلا در گیگافکتوری موافقت کرد.

اسناد دولتی نشان می‌دهد وزارت بازرگانی ایالات متحده‌ی آمریکا با درخواست تسلا برای لغو تعرفه‌ی ۱۰ درصدی مربوط‌به واردات آلومینیوم از ژاپن موافقت کرد. از این آلومینیوم‌ها قرار است در تولید سلول‌های باتری در گیگافکتوری نوادا استفاده شود. خودروساز مستقر در کالیفرنیا این درخواست را در اسناد ارائه‌شده‌ی ماه آوریل کرده و گفته است آلومینیوم را شرکت نیپون لایت‌متال (Nippon Light Metal Co) تولید می‌کند و تسلا به‌دنبال معافیت از تعرفه برای واردات سالانه‌ی ۱۰ هزار تن آلومینیوم است.

tesla / تسلا

وزارت بازرگانی آمریکا سندی به‌تاریخ ۱۵ خرداد منتشر کرد و آن را در وب‌سایت دولتی قرار داد. در این سند آمده است آلومینیوم در ایالات متحده به‌اندازه کافی دردسترس نیست یا با کیفیت مطلوب تولید نمی‌شود. تعلیق یک‌ساله در شرایط کنونی خوب است.

مقاله‌های مرتبط:

مسئولان تسلا در درخواست خود گفتند:

 تسلا، تنها سازنده این نوع باتری‌ها در ایالات متحده است و تولید برنامه‌ریزی‌شده‌ی این باتری‌ها در چند سال آینده به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

درخواست تسلا چند ضخامت و عرض مختلف برای ورق‌های آلومینیومی را مشخص کرد. تسلا گفته است تولیدکنندگان آلومینیوم در ایالات متحده نمی‌توانند شرایط سازگاری با آلیاژ یا ضخامت موردنیاز را برآورده کنند و تولید داخلی نیز نمی‌تواند نیازمندی‌های سالانه‌ی این شرکت را برآورده کند. به‌همین‌دلیل، هیچ اعتراضی به درخواست تسلا نشد و با آن موافقت شد.

تسلا مدل 3 Tesla

تسلا قبلا سایر معافیت‌های تعرفه‌ای را از وزارت بازرگانی ایالات متحده برای قطعات چینی درخواست کرده بود. ازجمله‌ی این معافیت‌ها می‌توان به ECU خودرو تسلا مدل ۳ و واحد پردازش سیستم نیمه‌خودران اتوپایلوت اشاره کرد که وزارت بازرگانی آن‌ها را رد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت تسلا از تعرفه واردات آلومینیوم از ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..