تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌تفاوتی برانکو به تهدیدهای پرسپولیسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی فصل گذشته پرسپولیس که قرار است به زودی با الاهلی عربستان قرارداد ببندد، در مصاحبه ای که امروز داشته در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با شکایت پرسپولیس، از انجام فعالیت در فوتبال تعلیق شود؟ گفت: اینکه پرسپولیس چه می‌کند یا اعتراض آن‌ها ارتباطی به من ندارد. گفته‌اند که به فیفا شکایت می‌کنند در حالی که اتفاق رسمی بین من و الاهلی روی نداده و چیزی به دست آن‌ها نرسیده است. هر چه تا امروز روی داده تنها در حد حرف بوده است. من یک مربی آزاد هستم، اما آن‌ها را ترک کردم، چون به بعضی از بخش‌ها و شروط قرارداد من احترام نگذاشتند.

صحبت های برانکو نشان می دهد او ترسی از تهدیدهای پرسپولیسی ها ندارد و البته خیالش از این بابت راحت است که پرسپولیس با رعایت نکردن شروط قرارداد، کار را برای جدایی او آسان کرده است. متن کامل گفت و گوی برانکو را ایـــنـــجـــا بخوانید.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌تفاوتی برانکو به تهدیدهای پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..