تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری «سریع و خشن ۹» آغاز شد

فیلمبرداری سریع و خشن ۹ آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مووی وب، فیلمبرداری «سریع و خشن ۹» که هنوز نام رسمی برای آن در نظر گرفته نشده، آغاز شده است. این خبر توسط وین دیزل، میشل رودریگز و ناتالی امانوئل در رسانه‌های اجتماعی تایید شد.

سال گذشته اعلام شد ساخت این فیلم سینمایی به دلیل ساخت فیلم «هابز و شاو» با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام، به مدت یک سال عقب اقتاده است. حالا با اتمام فیلمبرداری «هابز و شاو» نوبت به این فیلم رسیده است.

نقش‌های لتی و دومینیک که توسط وین دیزل و میشل رودریگز بازی می‌شوند، از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی هستند. شخصیت رمزی با بازی ناتال امانوئل نیز از سری هفتم این فیلم به جمع بازیگران اضافه شد. جیسون استاتهام و دواین جانسون نیز در این فیلم سینمایی حضور نخواهند داشت و کمپانی یونیورسال به نوعی برای پر کردن جای خالی آن‌ها جان سینا کشتی گیر سابق که به دنیای بازیگری پا گذاشته را به خدمت گرفت.

هشت فیلم گذشته این مجموعه سینمایی در حالی به طور کلی ۵ میلیارد دلار فروش داشته است که قسمت جدید آن در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران می‌شود و از بخت‌های اصلی برای تصاحب صدر گیشه‌هاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری «سریع و خشن ۹» آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..