تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت زندگی شهید شاهرخ دایی پور در برنامه «از آسمان»

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ دایی پور کرمانشاهی تیرماه سال ۱۳۹۷ در سوریه شهید شد؛ بعد از چهل سال رزمندگی. در جبهۀ دفاع از اسلام او را به نام حاج عزیز می‌شناختند. حاج عزیز زندگی پر ثمری داشت. از روز‌های مبارزه با حکومت پهلوی گرفته تا مبارزه با اشرار شمال غرب و دفاع مقدس و تدریس در دانشگاه تربیت پاسداری و این اواخر هم دفاع از حرم.

مجموعه تلویزیونی «از آسمان» حوالی سالگرد شهادت این حاجی به زندگی او پرداخته است. به گفته تهیه کننده و کارگردان این برنامه جمعه هفتم تیرماه ساعت ۱۶ از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

امیر خورشیدی فرد درباره محتوای این برنامه گفت: روایت زندگی حاج عزیز در گفتگو با همرزمان و خانواده شهید شکل گرفته و با توجه به مدت زمان محدود برنامه سعی کرده ایم، وجوه مختلف و متعدد شخصیت شهید دایی پور را به مخاطبان نشان دهیم.

روایت زندگی شهید شاهرخ دایی پور در برنامه از آسمان

وی در پایان اضافه کرد: زندگی سردار شهید شاهرخ دایی پور نکات ارزشمند و آموزنده‌ای برای مردم به ویژه جوان‌ها دارد که ما در این برنامه به آن‌ها پرداخته ایم.

گفتنی است از آسمان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های مستمر سیماست که نزدیک به دو دهه از فعالیتش در شبکه دو می‌گذرد. آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء در تولید این مستند تلویزیونی مشارکت دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت زندگی شهید شاهرخ دایی پور در برنامه «از آسمان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..