تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی مطهری به لغو پوشیدن اجباری چادر در دادگاه‌ها

علی مطهری با اشاره به دستور اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر لغو پوشیدن اجباری چادر برای متهمان در دادگاه‌ها، این تصمیم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت، این تصمیم بسیار خوب بود که برای برخی این ذهنیت و تصور وجود داشت که همه متهمان خانم، دزدها و قاتلان  چادری هستند در حالی که اینچنین نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه پیش از این نیز ما تأکید داشتیم که متهمان نباید از پوشش اجباری چادر استفاده می‌کردند، عنوان کرد: هر متهمی با پوشش واقعی خودش در دادگاه حاضر شود و از این جهت باید از قوه قضاییه هم تشکر کنیم.

۲۷۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی مطهری به لغو پوشیدن اجباری چادر در دادگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..