تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت مه ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 مشکل‌ساز شد

کاربران مختلف گزارش داده‌اند جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مشکلاتی برای سرفیس‌بوک ۲ آن‌ها ایجاد کرده‌ است.

انتشار جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰، یعنی مه۲۰۱۹ (۱۹۰۳)، خالی از مشکل نبود؛ اما به سرنوشت به‌روزرسانی اکتبر۲۰۱۸ دچار نشد. به‌هرحال به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی مه۲۰۱۹ قصد دارد ازلحاظ مشکل‌ساز‌بودن با به‌روزرسانی اکتبر۲۰۱۸ رقابت کند.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف گزارش داده‌اند به‌روزرسانی تازه‌منتشرشده‌ی مه۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ مشکلاتی برای سرفیس‌بوک ۲ ایجاد کرده و مدل‌هایی با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1060 تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند. درنتیجه‌ی این مشکل، اتصال واحد پردازنده‌ی گرافیکی به‌طور تصادفی قطع می‌شود و به عملکرد گرافیکی سرفیس‌بوک ۲ آسیب می‌رساند.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از کاربران در پستی در فیدبک هاب (Feedback hub) نوشته است:

بعد از نصب به‌روزرسانی ماه مه، اتصال کارت گرافیک سرفیس‌بوک ۲ به‌طورتصادفی قطع می‌شود. به‌روزرسانی درایورها نیز به رفع این مشکل کمکی نکرده است.

کاربران در ردیت (Reddit) نیز این موضوع را تأیید کردند. کاربری در پست خود در ردیت نوشت:

من هم همان مشکل را داشتم. کارت گرافیک سرفیس‌بوک ۲ من جی‌فورس GTX 1050 است. پس از صحبت با نماینده‌ی مایکروسافت، نتیجه گرفتم بهترین راه‌حل موجود بازگشت به نسخه‌ی 1809 است‌. از آن زمان به‌بعد، دیگر مشکلی با کارت گرافیک نداشته‌ام.

کاربری دیگر در ردیت عنوان کرد:

مشکلات خیلی زیادی با ادوبی کریتیو سوئیت (Adobe Creative Suite)، به‌ویژه داوینچی ریزالو (DaVinci Resolve) دارم. به‌‌دنبال این مشکل با مایکروسافت تماس گرفتم و آن‌ها قرار است سرفیس‌بوک ۲ جدیدی برایم ارسال کنند. احتمالا این یکی را دیگر به‌روزرسانی نکنم.

علاوه‌براین، طبق پستی در ردیت در ۱۹ژوئن، به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی به‌روزرسانی مه۲۰۱۹ برای بعضی مدل‌های سرفیس‌بوک ۲ به‌دلیل مشکل در سازگاری متوقف شده است. برخی از دارندگان سرفیس‌بوک ۲ وقتی برای به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به آخرین نسخه اقدام می‌کنند، با پیام زیر مواجه می‌شوند:

مشکل آپدیت مه 2019 ویندوز 10 سرفیس بوک 2

مایکروسافت قرار است بیانیه‌ای رسمی در‌این‌باره منتشر کند؛ اما یکی از کارمندان این شرکت به‌نام زَک، در بخش گفت‌وگوی ردیت بیان کرده این مشکل احتمالا مربوط‌به درایور کارت گرافیک باشد. زَک می‌گوید:

درباره‌ی زمان رفع این مشکل مطمئن نیستم؛ اما به‌عقیده من مشکل از درایورهای کارت گرافیک است؛ پس وقتی رفع خواهد شد که نسخه‌های بهبودیافته‌ی آن‌ها منتشر شود‌.

کاربرانی که تحت‌تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، پیشنهاد می‌کنند برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، باید به نسخه‌ی قبلی ویندوز ۱۰ بازگشت.

از آن دسته از کاربران محترم زومیت که سرفیس‌بوک ۲ را خریده‌اند، می‌خواهیم تجربه‌ی خود را با ما در میان بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت مه ویندوز 10 برای سرفیس بوک 2 مشکل‌ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..