تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهنامه پژوه کشورمان چه کتاب‌هایی را در دست چاپ دارد؟

درسایه افتاب منتشر شد

میرجلال الدین کزازی نویسنده و شاهنامه پژوه، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: چندین کتاب در دست انتشار دارم که به تنگناهای کتاب و کاغذ و غیره افتاده است؛ اما کتابی که گویا از چاپ بیرون آمده کتابی با عنوان «در سایه آفتاب» است. این کتاب جنگی است از جستارهایی که در این چند سال پراکنده چاپ شده و در این کتاب یک جا به چاپ می رسد. نشر گویا این کتاب را چاپ کرده است.

وی افزود: کتاب دیگری که زیرچاپ است و می بایست در نمایشگاه کتاب به چاپ می رسید، «دمی با جادوی زیر بم» است؛ کتابی درباره خنیا و موسیقی.کتاب دیگری که به زیرچاپ رفته «در این خم چرخ» است؛ سروده های سال ۱۳۹۶ من در آن آمده است. این کتاب را نشر دیباچه چاپ خواهد کرد. کتاب دیگر هم سروده است و «در آستان آسمان» نام دارد. این کتاب سروده‌های سال ۱۳۹۷ را دربردارد. این کتاب را نشر گویا چاپ خواهد کرد.

این شاهنامه پژوه ادامه داد: کتاب دیگرم ویرایشی است تازه و دانشورانه از شاهنامه که نشر ترنگ آن را به چاپ خواهند رساند. این ویرایش دانشورانه و سخن سنجانه است؛ همان شیوه‌ای که در نامه باستان کار کردم اما در این چاپ بر پایه چند واژه و نام پرکاربرد انجام شده است. در دیباچه درازدامن چگونگی و شیوه این ویرایش را نوشته ام. کتاب دیگری که همچنان به زیر چاپ رفته و نشر گویا بیرون خواهد داد، «نهادنامه داد» نام دارد. این کتاب در زمینه شاهنامه است و ۱۰ گفتار را دربردارد. دنباله «نهاد نامه داد» یعنی ۱۰ گفتار دیگر در دوره دوم هم با نام خردنامه خرمی به زیر چاپ خواهد رفت. این دو کتاب را هم نشر گویا منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهنامه پژوه کشورمان چه کتاب‌هایی را در دست چاپ دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..