تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمردی که در سن ۹۴ سالگی دیپلم گرفت +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ویلیام واگنر پیر مرد 94 ساله اهل شیکاگو آمریکا پس از جنگ جهانی دوم فارغ التحصیل شد و در آن زمان دبیرستان را ترک کرد و هیچگاه اقدام برای دریافت مدرک دیپلم خود نکرد. اما پسرش که از این ماجرا باخبر بود تصمیم گرفت تا در روز تولد پدرش او را غافلگیر کند و مدرک دیپلم را بعد از 76 سال به پدرش هدیه دهد.

ویلیام در سال 1944 در دانشکده تیلدن شیکاگو فارغ التحصیل شد اما هیچ اقدامی برای دریافت مدرکش نکرد.البته این اتفاق برای اولین بار نیست که یک فرد قدیمی اقدامی برای دریافت مدرکش نکرده است.فرد بتلر 106 ساله نیز در سال 2013 بعد از تقریبا یک قرن اقدام به دریافت دیپلمش کرد .او در آن زمان برای کمک به خانواده دبیرستان را ترک کرد.

پیرمردی که در سن 94 سالگی دیپلم گرفت+فیلم

انتهای پیام/

دیپلمی که بعد از 76 سال به دست صاحبش رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمردی که در سن ۹۴ سالگی دیپلم گرفت +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..