تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل استادانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف +فیلم

کنترل استادانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دوربین کنترل ترافیک در یکی از تقاطع های شهر نینگشیا چین لحظه قابل توجهی از کنترل کامیون از برخورد شدید با یک خودرو را به ثبت رساند. در این صحنه مشاهده خواهید که راننده خودرو سفید رنگ ناگهان تصمیم می گیرد که به سمت راست بپیچید و از طرف دیگر کامیون به سرعت به سمت آن در حال رانندگی است.سرنشینان خودرو بسیار خوش شانس بودند که راننده ای حرفه ای مقابل انها بود.راننده کامیون در یک واکنش سریع به سمت دیگر منحرف شد تا با خودرو سفید رنگ برخورد نکند.

در این تلاش استادانه تنها خسارتی جزئی به خودرو سفید رنگ وارد شد و بر اثر برخورد سپر خودرو جابجا شد.پلیس در محل تصادف حاضر شد و انحراف به راست ناگهانی خودرو را دلیل تصادف اعلام کرد و آن را مقصر خواند.

انتهای پیام/

برخورد کامیون با خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل استادانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..