تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید

دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه‌های ویرایش و ادیت فایل‌های مختلف یکی از محبوب‌ترین و پردانلود‌ترین نرم‌افزار‌ها برای سیستم‌عامل اندروید و iOS هستند، البته ویرایش می‌تواند به متن، تصویر، ویدئو با دیگر فایل‌ها اختصاص داشته باشد اما در هر صورت برنامه‌هایی که امکان ایجاد تغییر، ویرایش، اصلاح و بازسازی یک فایل را می‌دهند بسیار کاربردی خواهند بود. در همین زمینه برنامه‌های ویرایش ویدئو بسیاری در مارکت گوگل‌پلی یافت می‌شود که اغلب دارای ضعف‌هایی هستند، یافتن یک ویرایشگر ویدئویی کامل و قدرتمند نیز در دنیای بی‌پایان نرم‌افزارهای موبایلی، بسیار سخت است. اما ما در این مطلب، یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فیلم و ویدئو برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم‌افزار AndroVid Pro - Video Editor یک برنامه کامل و همه‌کاره برای ویرایش ویدئو در اندروید است، این برنامه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی مجهز شده که از این نظر آن را به یکی از قدرتمند‌ترین ویرایشگرهای موجود در گوگل‌پلی تبدیل می‌کند. نرم‌افزار AndroVid Pro - Video Editor توسط تیم توسعه‌دهنده zeoxy ساخته شده ، این گروه سابقه زیادی در تولید برنامه‌های ویرایش ویدئو دارد و به همین جهت توانسته تا برنامه‌ای کامل عرضه کند.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بی‌شماری دارد، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های AndroVid Pro پشتیبانی از زبان فارسی است، این برنامه همچنین از فرمت‌های متنوعی مانند GIF،3GP ،AVI ،FLV ،MP4 ،MPG ، MOV،  WMV و  VOBنیز پشتیبانی می‌کند. با این برنامه‌ می‌توانید چند ویدئو را به یکدیگر بچسبانید، تکه‌ای از یک فیلم را برش دهید، متن و عکس به ویدئو اضافه کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این نرم‌افزار قابلیت تبدیل ویدئو به فایل تصویری Gif است.

برنامه AndroVid Pro این امکان را به کاربران می‌دهد تا ویدئو مورد نظر خود را در هر جهت بچرخانند یا برعکس کنند، حجم فایل ویدئویی را کم‌کرده یا فرم آن را تغییر دهند، امکان اضافه کردن صوت به فیلم، تبدیل ویدئو به صوت، اشتراک گذاری فایل در شبکه‌های اجتماعی و اعمال جلوه‌های مختلف برروی ویدئو، از دیگر قابیلت‌های این برنامه است.

دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه AndroVid Pro Video Editor: ادغام چند فایل‌ ویدئویی به یک دیگر برش بخشی از ویدئو اضافه کردن جلوه‌های تصویری مانند صحنه آهسته یا افزایش سرعت فیلم اعمال افکت‌های مختلف اضافه کردن متن، تصویر و ایموجی به ویدئو تغیر اندازه فاقل و فرمت ویدئو چرخش فیلم در جهات مختلف اضافه کردن موسیقی به ویدئو تبدیل ویدئو به صوت ساخت اسلایت شو با موسیقی تغییر در روشنایی، کنتراست و رنگ‌بندی ویدئو پخش کننده فایل‌های ویدئویی به اشتراک‌گذاری ویدئو در شبکه‌های اجتماعی

برنامه AndroVid Pro Video Editor تا کنون امتیاز عالی ۴.۲ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار AndroVid Pro Video Editor:   دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندرویددانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندرویددانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندرویددانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندرویددانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید     

 • دانلود و مشخصات فایل


   دانلود برای اندروید

حجم: 23 مگابايت

نسخه: 3.2.4

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود برنامه AndroVid Pro Video Editor



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود - AndroVid Pro Video Editor 3.2.4 - برنامه ویرایش ویدئو برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..