تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توئیتری سخنگوی شورای نگهبان به تحریم‌ فرماندهان ارشد سپاه توسط آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی،سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اقدام آمریکا در وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، وزیر امورخارجه و هشت تن از فرماندهان سپاه، توئیتی منتشر کرد و نوشت: تحریم‌های جدید ترامپ علیه مقامات کشور نقض آشکار حاکمیت ایران و خلاف اصول و قواعد شناخته شده بین المللی است. متن و روح منشور و دیگر اسناد بین المللی تصریح دارند اعضا در روابط خود از تهدید یا توسل به زور باید خودداری نموده و در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکنند.

او این توئیت را با هشتگ# منع_توسل_ به_زور منتشر کرد.

27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توئیتری سخنگوی شورای نگهبان به تحریم‌ فرماندهان ارشد سپاه توسط آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..