تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر جوانی در آمریکا با پلیس زد و خورد کند، به او شلیک می‌شود

واکنش علی علیزاده به فیلم بازداشت دختر جوان توسط پلیس؛

واکنش علی علیزاده به فیلم بازداشت دختر جوان توسط پلیس به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده به تازگی در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی درباره فیلمی که از بازداشت خانم ایرانی در روز گذشته پخش شد، منتشر کرد.

متن الحاقی ویدیو منتشر شده توسط علیزاده به این شرح است:

" دیروز ویدئویی منتشر شده از دستگیری یک زن جوان توسط پلیس ایران. با یقین میگویم اگر این جوان در بریتانیا، آلمان یا فرانسه بجای بالا بردن بلافاصله دستها و تسلیم (چه بازداشت به حق چه ناحق) با پلیس وارد زد و خورد میشد، پلیس استخوانهایش را خرد میکرد. و اگر چنین کاری را در آمریکا کرده بود پلیس احتمالا به او شلیک میکرد.

هدف نشر چنین ویدئوهایی، آن هم توسط مسیح علینژاد کارمند رسمی دولت آمریکا، تغییر «قانون» حجاب نیست. افزایش تقابل بخشی از مردم با حکومت و تضعیف پلیس ایران است. پلیسی که دهها برابر نرمتر از پلیس کشورهای غربی است. این را با قاطعیت و براساس تجربه نوزده ساله زندگی در بریتانیا و عضویت چندساله در نهادهای ناظر بر خشونت پلیس در این کشور میگویم.

پیشتر هم گفته‌ام که شخصا مخالف اجباری بودن حجاب هستم. هرگز هم درین باره ریا نکرده‌ام. اما معتقدم وظیفه همه منتقدان حجاب اجباری است که در چنین مواردی از اقتدار نیروی انتظامی کشور دفاع کنند. جای نقد حجاب اجباری چنین جایی نیست. و‌ همینطور وظیفه طرفداران حجاب است که در دام این بازی پیچیده نیفتند و دفاعشان از حجاب را در چنین جا و موقعیتی انجام ندهند و باعث ایجاد دوقطبی کاذب نشنوند.

مساله اینجا درست یا غلط بودن قانون حجاب نیست. مساله جلوگیری از تضعیف پلیس و از دست دادن محبوبیتش نیروی انتظامی کشور است. جلوگیری از اتفاق تلخی که مقدمه سوریه سازی ایران است.

پانوشت: کافی است «خشونت پلیس آمریکا» را با انگلیسی در یوتیوب جستجو‌ کنید. صدها ساعت ویدیو از وحشیگری روزانه این پلیس می‌بینید. از وحشیگری پلیس دولتی که مسیح علینژاد ماه به ماه از آن حقوق میگیرد."

در ادامه ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط علیزاده را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر جوانی در آمریکا با پلیس زد و خورد کند، به او شلیک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..