تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌ علم‌الهدی به قوه قضاییه: به دولت کمک کنید

آیت الله سید احمد علم الهدی، در دیدار با مسئولان قضائی خراسان رضوی گفت: از نظر مردم، اولین پاسخگو در برابر همه جرم‌ها، دستگاه قضائی است به همین جهت موضع گیری های قوه قضائیه برای روشن شدن ذهن مردم اثر گذاری بسیار دارد.

وی با بیان اینکه برخی جریان‌های اقتصادی و سرمایه‌ای با استفاده از ورود ۳۲ میلیون زائر به مشهد، به فکر سود کلان از طریق توسعه امکانات گردشگری، عیاشی و تفرجی هستند اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم در این شهر باید مورد اعتماد همه جریان‌ها باشیم ولی اکثر مردم که انقلاب را سرپا کردند و پای انقلاب ایستاده‌اند باید به قوه قضائیه اعتماد کنند همانگونه که موضعگیری‌های مسئولان قضائی استان به حفظ هویت حضرت امام رضا (ع) در این شهر کمک کرده است.

وی گفت: اگر در قوه قضائیه مرّ فقه اجرا شود، خیلی از مشکلات حل می‌شود اما می‌بینیم در دستگاه‌های قضائی به قولنامه ترتیب اثر می‌دهند و این در حالی است که مقاوله‌ای که نفوذ شرعی ندارد، نمی‌تواند ملاک عمل باشد.

وجود مشکلات اجتماعی امید مردم به نظام را کم می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مشکلات اجتماعی، نهاد مقدسی را که ضامن اجرای قانون است زیر سوال می‌برد و امید مردم را به نظام کم می‌کند افزود: قوه قضائیه باید در مقابل انحرافات و جرم‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، بایستد.

وی اظهار داشت: مسئولان به جوانان کمک کنند تا وارد میدان کار شوند و افراد با تجربه تجربیات خود را به جوانان منتقل کنند و جوانان نیز با توان و لیاقت وارد عرصه شوند.

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌ علم‌الهدی به قوه قضاییه: به دولت کمک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..