تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرخ شبکه چهار دوباره راه افتاد

چرخ شبکه چهار دوباره راه افتادبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فصل تازه برنامه علمی «چرخ» سه روز در هفته با موضوعات علم، فناوری، طبیعت و ... از شبکه چهار پخش خواهد شد.

در این فصل حافظ آهی مجری برنامه خواهد بود و حسین فروتن، محمدحسین جهان‌پناه و ... مجری کارشناس گفتگو‌های اصلی هستند. در قالب تازه «چرخ»، هر روز مهم‌ترین اخبار علم و فناوری در حوزه‌های مختلف با حضور کارشناسان روایت می‌شود و بخش اصلی برنامه به میز‌های گفتگو درباره موضوعات مرتبط با علم و فناوری اختصاص دارد.

آشنایی با مشاغل علمی، موزه‌گردی و ... از آیتم‌های تازه‌ی برنامه هستند که در روز‌های مختلف پخش خواهند شد. مجله تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویداد‌های علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان مسائل روزمره زندگی را واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه به‌صورت زنده از شبکه چهار پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی «چرخ» به عهده الهه بهبودی است و محمد جباری سردبیری آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرخ شبکه چهار دوباره راه افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..