تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی عجیب در حاشیه بازی چوگان ویندسور با حضور ملکه انگلستان/ تصاویر

به گزارش خبرآنلاین، امروز ملکه الیزابت دوم، ملکه سلطنتی بریتانیا و رئیس عالی کلیسای انگلستان، در برنامه برگزاری مسابقه سلطنتی چوگان در ویندسور با لباسی سر تا پا صورتی در محل مسابقه حاضر شد.

البته اتفاق عجیبی در حاشیه این مسابقه رخ داد؛ هنگامی که ملکه درحال پایین آمدن از پله‌ها بود، شال دور گردن گیلیان اندرسون، بازیگر انگلیسی که پشت سر او حرکت می‌کرد، به دلیل وزش باد، به صورت ملکه برخورد کرد. البته ملکه هیچ واکنشی از خود نشان نداد و با همان روی خندان به حرکت خود ادامه داد اما همانطور که در تصویر می‌بینید این صحنه برای حاضران و بخصوص خود اندرسون، شوکه کننده بود.

چهره متعجب گیلیان اندرسون و یکی دیگر از حاضران سوژه عکاسان شد.

منبع: Daily Mail

۲۳۵۲۳۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی عجیب در حاشیه بازی چوگان ویندسور با حضور ملکه انگلستان/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..