تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنانی که بدون هماهنگی با استراماچونی جذب شدند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال در آستانه شروع تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل، روز گذشته از ٥ خرید جدید خود رونمایی کرد. نکته قابل توجه اینجاست که به جز سیاوش یزدانی که پارسال در سپاهان بد، هیچ‌کدام از این نفرات جذب‌شده در فوتبال ایران ستاره و شناخته‌شده نیستند، ولی در تیم‌های سابق خود جزو نفرات ثابت و خوب بودند.

به همین ترتیب هواداران استقلال که از شرایط تیم خود در سال‌های اخیر بشدت ناراضی‌اند، درحال انتقاد شدید از عملکرد مدیران هستند. آن‌ها دوست دارند بدانند که این ٥ خرید جدید موفقیت تیم را در آسیا و لیگ برتر و جام حذفی می‌توانند تضمین کنند؟ محمد بلبلی، بازیکن ٢١ساله فصل قبل سپیدرود رشت که چند روز قبل با فولاد خوزستان قرارداد ٣ساله امضا کرده بود، درنهایت با عقد قراردادی ٤ساله به عضویت استقلال درآمد.

بازیکنانی که بدون هماهنگی با استراماچونی جذب شدند

بازیکنی که گفته می‌شود قرارداد سال گذشته‌اش با سپیدرود ١٠‌میلیون تومان بوده و حالا قطعا قراردادی چشمگیر با استقلال امضا کرده که انتظار می‌رود رقم آن مشخص شود. علی دشتی، هافبک ٢٥ساله که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پارس‌جنوبی جم و سایپا را در کارنامه داشته و حالا قرارداد دوساله با استقلال امضا کرده است.

او در فصل نقل و انتقالات از باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد داشت و با این‌که بازیکن شناخته‌شده و ستاره‌ای در فوتبال ایران نیست، اما خیلی‌ها به درخشش او با لباس استقلال خوشبین هستند. دشتی سال قبل از بهترین‌های سایپا بود. میلاد باقری ٢٤ساله هم خریدی از لیگ یک بوده است.

مدافع فصل قبل مس کرمان که در اکثر بازی‌های این تیم در ترکیب ثابت به میدان رفت و طبیعتا کار سختی برای جلب رضایت هواداران استقلال خواهد داشت. شناخته‌شده‌ترین خرید استقلال، اما سیاوش یزدانی بازیکن جنجالی است که از سپاهان به این تیم آمد. یزدانی همان بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها را تهدید کرده بود به اصفهان نروند، چون خون به پا می‌شود.

با این حال، او بعد از پوشیدن پیراهن تیم‌هایی، چون سیاه جامگان، پیکان و سپاهان در لیگ برتر حالا در سن ٢٧سالگی با استقلال قرارداد دوساله امضا کرده است. همچنین مسعود ریگی یکی از بهترین بازیکنان یحیی گل‌محمدی بود و به قدری خوب کار کرد که مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت و درنهایت روز گذشته خبر رسمی انعقاد قرارداد دوساله‌اش با استقلال منتشر شد.

ریگی هم در پست هافبک بازی می‌کند و اگر بتواند خودش را با شرایط استقلال وفق دهد، می‌تواند به بازیکن بزرگی در این تیم تبدیل شود. حالا که می‌دانید ٥ خرید درجه دو استقلال چه کسانی هستند، باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این نفرات با نظر مستقیم مدیران باشگاه انتخاب شده‌اند و سرمربی استقلال در جریان مذاکره و عقد قرارداد با آن‌ها نبوده است. این‌که این خرید‌ها می‌توانند رد طول فصل نظر استراماچونی را جلب کنند و تبدیل به مهره‌ای خوب برای استقلال شوند، نکته‌ای است که گذر زمان جواب آن را مشخص می‌کند.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

خرید‌های استقلال یکی از یکی عجیب‌تر!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنانی که بدون هماهنگی با استراماچونی جذب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..