تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: ما مرجع ممنوع الکاری کسی نیستیم

پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان پیرو انتشار خبر ممنوع الکاری یک شاعر؛

توضیحات معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره ممنوع الکاری یک شاعر

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز خبری درباره ممنوع الکار شدن یکی از شاعران کشورمان بعد از صحبت و نقد برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر شد. در این خبر آمده است:

اسماعیل امینی در صفحه خود در شبکه مجازی اینستاگرام نوشت: چند ماه قبل من و دوست شاعرم صابر قدیمی با یکی از رسانه‌ها مصاحبه کردیم و از تعطیلی جلسات ادبی و هنری فرهنگسراها گلایه کردیم. حالا صابر را در لیست سیاه گذاشته‌اند و قرار است برایش دردسر درست کنند. من از طرف خودم و از طرف صابر قدیمی و حتی از طرف تمامی شاعران و هنرمندان و مردمی که به جلسات فرهنگسراها می‌آمدند، اعلام می‌کنم که ما اشتباه کردیم و پشیمانیم و ...

برای پیگیری جزئیات این موضوع با زندوکیلی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مصاحبه کردیم.

وی در این باره به خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خبری که درباره ممنوع الکاری صابر قدیمی منتشر شده اشتباه است. در زمستان سال ۹۷ باتوجه به بودجه‌ای که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داشت و هنوز بودجه ۹۸ به دستمان نرسیده بود، مقرر شد فرهنگسرا‌ها برنامه هایشان را مشارکتی برگزار کنند. بر این اساس افرادی که سال‌ها با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کار می کردند از جمله آقای صابر قدیمی با این موضوع کنار آمدند.

وی افزود: کسانی که سال‌ها با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کارمی کردند و از این سازمان کمک می‌گرفتند، قرار شد به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بنابر مشکل بودجه‌ای که داشت، کمک کنند و در اجرای برنامه‌ها مشارکت داشته باشند. آقای قدیمی در صفحه شخصی شان یا چند جا مصاحبه کرده و گفته بود با حضور مدیر جدید در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های ادبی و فاخر در این سازمان رو به تعطیلی رفته است. این مطلب را در حالی گفته بود که یک سال از آمدن مدیر جدید به سازمان می‌گذشت. بیان این مطلب، قشنگ نبود. سازمان فرهنگی هنری 

زندوکیلی با اشاره به اینکه دلیل مطرح شدن بحث ممنوع الکاری صابر قدیمی چیست، اظهار داشت: از ناراحتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بابت اظهار نظر صابر قدیمی درباره جلسات ادبی، این گونه برداشت شده که وی ممنوع الکار شده است. کسی هم با ما قرارداد نبسته است و ما قراردادی با کسی نداریم. ما با تمام شاعرانی که به میهن خود عرق دارند و شاعران معتقدی هستند، همکاری می‌کنیم. در بین اسامی که با شهرداری تهران همکاری کردند, نام شاعرانی دیده می‌شود که بسیار بزرگتر از صابر قدیمی هستند. ما حتی با شاعران نوپا و جوانی کار کردیم که سرشناس نبودند، اما قریحه خوبی داشتند که از جمله آن‌ها صابر قدیمی است.

معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه اینکه کسی مانند صابر قدیمی رفتار کند، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گله مند می‌شود، بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مرجع ممنوع الکاری کسی نیست. ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امروز یک شاعر یا هنرمند را به برنامه هایمان دعوت می‌کنیم و فردا شخص دیگری را. به کسی تعهد نداده ایم که با وی ۱۰ سال کار کنیم.

وی تصریح کرد: آنچه درباره ممنوع الکاری صابر قدیمی مطرح شده، تلقی است که به برخی دست داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: ما مرجع ممنوع الکاری کسی نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..