تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط‌بانان و جنگل‌بانان مجاز به استفاده از سلاح شدند

در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت دستگاه های اجرایی (محیط بانان و جنگل بانان) ماده یک این لایحه به تصویب رسید.

بر اساس ماده یک این لایحه، مقرر شد مأموران یگان حفاظت دستگاه های اجرایی از جمله محیط زیست و منابع طبیعی که در چارچوب دستورالعمل تشکیل یگان های حفاظت در دستگاه های اجرایی تسلیح و ضابط خاص قضایی محسوب می شوند، از حیث تکالیف، وظایف و مسئولیت های کیفری و مدنی ناشی از به کارگیری سلاح در انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی خود، مشمول قانون به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری هستند.

دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز از حیث تکالیف خود در قبال مأموران مذکور از جمله پرداخت دیه و جبران خسارت در موارد مقرر، مشمول قانون مذکور می باشند.

طبق تبصره این ماده، دادسراها و دادگاه‌ها مکلفند پرونده‌های موضوع این ماده را خارج از نوبت بررسی کنند.

۲۳۵۲۳۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط‌بانان و جنگل‌بانان مجاز به استفاده از سلاح شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..