تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه جالب دلاوری به نظرسنجی جنجالی رئیس جمهور +فیلم

کنایه جالب دلاوری به نظرسنجی جنجالی رئیس جمهور +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره نحوه عجیب نظرسنجی‌اش از داخل ماشین که چندی پیش با حاشیه‌ها و بازتاب‌های گسترده‌ای از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود، مورد انتقاد و کنایه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

این بار محمد دلاوری مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و فعال رسانه‌ای در برنامه زتده تلویزیونی تهران ۲۰، به نظر سنجی پرحاشیه رئیس جمهور اشاره کرد و آن را مورد نقد قرار داد. دلاوری که اجرای این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارد، از تغییر و تحولات جدید در برنامه تهران ۲۰ گفت که قرار بود بخش نظرسنجی را به آیتم‌های این برنامه اضافه کنند. او با کنایه به صحبت‌های روحانی، گفت: "نظرسنجی برای چی! همینطور که در ماشین نشسته‌ایم از پنجره نگاه می‌کنیم ببینیم کی ناراحته، کی خوشحاله، خودش میشه نظرسنجی. "

در ادامه می‌توانید بخشی از برنامه تهران ۲۰ را که در آن به اظهارات رئیس جمهور کنایه زده شده است مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه جالب دلاوری به نظرسنجی جنجالی رئیس جمهور +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..