تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از شرکت‌های حوزه ICT از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه پیام است

اولویت اصلی ایجاد اشتغال در حوزه ICT استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ستار هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات با حضور در این منطقه از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات در این بازدید از نزدیک شاهد پیشرفت پروژه بلوار ۹۰ متری و همچنین مراکز صنعتی (شرکت مادیران، الکترو پاویر البرز، مرکز تشخیص سرطان پت اسکن) قرار گرفت.

پس از این بازدید، نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشستی به ایجاد زیر ساخت‌های توسعه‌ای منطقه و کریدور ict اشاره کرد و گفت: با توجه به چشم اندازی که پیام نسبت به حمایت از کسب و کار‌های این حوزه دارد در حال آماده سازی زیر ساخت‌ها و توسعه فضای لازم هستیم.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه پیام ایجاد راه‌های دسترسی و اقدامات عمرانی برای فراهم سازی حضور صنایع مربوط به حوزه ict است که با سرعت در حال انجام است.

ثناگومطلق گفت: ایجاد اکو سیستم اقتصاد دیجیتال و حمایت از شرکت‌های خلاق حوزه ICT از دیگر برنامه‌های مهم مجموعه پیام است.

در ادامه این نشست سید ستار هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه پیام، گفت: در حال حاضر اولویت اصلی وزارت ارتباطات ایجاد اشتغال در حوزه آی تی و آی سی تی است.

وی با اشاره به نقش پیام در ایجاد اشتغال در حوزه فناوری، افزود: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت پروژه‌هایی بودم که با سرعت در حال انجام است و افتتاح آن‌ها نوید بخش رونق تولید، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توسعه فضای کسب و کار است.

هاشمی به همکاری دوجانبه بین سازمان فناوری اطلاعات و مجموعه پیام اشاره کرد و گفت: سازمان فناوری اطلاعات آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه پیام برای استقرار شرکت‌های حوزه آی سی تی در این مجموعه را دارد.

انتهای پیام/

بازدید معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از شرکت‌های حوزه ICT از مهم‌ترین برنامه‌های مجموعه پیام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..