تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پخش فینال «عصر جدید» مشخص شد/ چگونگی شرکت در فصل دوم برنامه احسان علیخانی

زمان فینال عصر جدید مشخص شد/به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته علیخانی پیرامون کنداکتور شبکه سه گفت:

به دلیل پخش مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی، در چند هفته گذشته مخاطبان با بی‌نظمی پخش برنامه عصر جدید مواجه شدند؛ اما باید بگویم که همه شبکه در تلاش هستند که در یک زمان خوب برنامه ما روی آنتن برود.

وی افزود: تا اواخر تابستان پخش برنامه «عصر جدید» به صورت ثابت در روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش خواهد شد. پنجشنبه‌ها هم برنامه اعلام نتایج را خواهیم داشت؛ البته فینال عصر جدید در روز عید غدیر خم پخش می‌شود.

مجری «عصر جدید» اظهار کرد: امسال بیستمین سالی است که وارد تلویزیون شده ام و حدود ۱۶ سال برنامه سازی کردم؛ بی انصافی است که از شبکه سه به خاطر پخش بعضی اجرا‌ها که برای اولین بار روی آنتن رفت، تشکر نکنم.

بیشتر بخوانید: چگونه در برنامه «عصر جدید» علیخانی شرکت کنیم؟

علیخانی همچنین درباره ارسال ویدئو برای فصل دوم «عصر جدید» عنوان کرد: کسانی که تمایل دارند برای فصل دوم عصر جدید که هنوز زمان قطعی تولید و پخش آن مشخص نیست، حضور پیدا کنند؛ می‌توانند از استعداد و مهارت خود فیلمی حدود پنج دقیقه بگیرند و برای سایت عصر جدید ارسال کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پخش فینال «عصر جدید» مشخص شد/ چگونگی شرکت در فصل دوم برنامه احسان علیخانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..