تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج مرحله اول چهاردهمین آزمون حفظ تخصصی قرآن اعلام شد

نتایج مرحله اول چهاردهمین آزمون حفظ تخصصی قرآن اعلام شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج مرحله اول چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن‌کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام شد و بر روی سایت تلاوت قرار گرفت.

آزمون مرحله اول چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن ۱۳ اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سازمان دارالقرآن در این باره گفت: تعداد ۸۹۹ نفر مجاز به شرکت در آزمون شفاهی رشته ۱۰ جزء، ۴۷۹ نفر مجاز به شرکت در آزمون شفاهی رشته ۲۰ جزء و دو هزار و ۲۰۰ نفر نیز مجاز به شرکت در آزمون شفاهی حفظ کل قرآن شدند.

همچنین، تعداد دو هزار و ۹۴۳ نفر در این آزمون مردود شده و هزار و ۷۳۷ نفر نیز جزء غایبان مرحله اول چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن بودند.

یادآور می‌شود، مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن نیز مرداد و شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج مرحله اول چهاردهمین آزمون حفظ تخصصی قرآن اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..