تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

 

عمل بینی

عمل بینی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی می‌باشد که امروزه در کشور ما به طور چشمگیری جراحی بینی افزایش یافته است. بیشتر افرادی که عمل جراحی بینی انجام می‌دهند تنها به ظاهر و زیبایی بینی توجه دارند و به مسائل دیگر توجهی ندارند.

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

جهت بهره مندی از ۱۵٪ تخفیف همین حالا تماس بگیرید

ساعت تماس ۹ الی ۲۲

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

۰۲۱۲۶۷۶۵۳۳۱

 

بینی یکی از اعضاء مهم صورت است و همه ما از عملکرد حیاتی آن اطلاع داریم و هر گونه اختلال در آن موجب بروز مشکلات می‌شود. از آنجایی که بینی نقش مهمی در زیبایی ظاهری صورت دارد، اکثر افراد جراحی زیبایی بینی را انجام می‌دهند. البته در صورت وجود اختلالات در بینی به هنگام انجام عمل زیبایی این اختلالات را نیز رفع می‌کنند که مهمترین آن‌ها رفع مشکلات تنفسی می‌باشد.

چگونگی انجام عمل بینی

عمل بینی معمولاً به صورت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام می‌شود. انتخاب نوع بیهوشی بستگی به نوع جراحی دارد. در بیهوشی موضعی بیمار صدای کار کردن پزشک خود بر روی غضروف و استخوان بینی را می‌شنود. عمل بینی در بیشتر مواقع به صورت سرپایی انجام می‌شود، اما توجه داشته باشید گاهی اوقات با تشخیص پزشک ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا در محل جراحی بستری شود. دکتر جراحی که عمل بینی را انجام می‌دهد معمولاً متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو می‌باشد.

 

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

 

روش انجام جراحی بینی

در ابتدای جراحی، جراح یک برش ایجاد می‌کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند. این برش که در داخل بینی زده می‌شود، بعد از عمل قابل مشاهده نیست. در صورت تشخیص پزشک پیوند غضروف یا استخوان که معمولاً از قسمت‌هایی خود بدن بیمار و یا از پر کننده‌های ترکیبی مصنوعی می‌باشد، انجام می‌شود. پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می‌نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر روی جراحی بینی و نحوه‌ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت. در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می‌شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

آمادگی قبل از عمل بینی

دو هفته قبل از عمل بینی مصرف آسپرین و پروفن که خونریزی را تشدید می‌کنند قطع کنید. در صورتی که فرد مبتلا به سرماخوردگی ویروسی می‌باشد باید عمل بینی چند هفته عقب بیفتد. دو هفته قبل و بعد از عمل بینی از سیگار کشیدن خوداری کنید. درصورت استفاده از دارو‌های گیاهی و شیمیایی با پزشک خود مشورت کنید.

 

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر روی آدرس زیر کلیک کنید.

https://dr-vafaei.com/گالری-عکس-جراحی-بینی/

 

در صورت داشتن هر یک از مشکلات زیر کاندید مناسبی برای جراحی بینی هستید:

بزرگ بودن اندازه بینی قوزدار بودن بینی افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی و لب پهن بودن بینی بزرگ بودن سوراخ‌های بینی جعبه‌ای شکل بودن نوک بینی زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت دررفتگی تیغه بینی و قرینه نبودن بینی دو شاخه بودن نوک بینی دماغ زین اسبی متعاقب ضربه‌های قبلی و یا عمل جراحی انحراف تیغه بینی دفورمیتی‌های بعد از عمل جراحی عمل بینی گوشتی پلیپ بینی

مراقبت بعد از عمل بینی

بعد از عمل بینی تقریبا تا ۴ ساعت نباید چیزی میل کنید، زیرا دارو‌های بیهوشی حرکات معده و روده را کند می‌کند و باعث ایجاد حالت تهوع و استفراغ می‌شود. بعد از عمل بینی تا ۲۴ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید. چند تکه یخ را خرد کرده و داخل کیسه فریزر ریخته و روی صورت و گونه هایتان قراردهید. این کار باعث می‌شود ورم و کبودی شما به حداقل برسد. بعد از عمل بینی در حد معمولی دراز بکشید، زیرا دراز کشیدن بیش از اندازه باعث تورم بینی شما می‌شود. بعد از سه روز شما می‌توانید کار‌های سبک مانند کار‌های منزل، کار‌های اداری، کار با کامپیوتر را انجام دهید. بعد از عمل به هر دلیلی اگر درد داشتید فقط از استامینوفن ساده یا کدئین به عنوان مسکن استفاده نمایید و از خوردن دارو‌هایی مثل بروفن، ژلوفن، ایندومتاسین، آسپرین و … اجتناب کنید.

 

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

 

مزیت عمل بینی

با عمل بینی می‌توانید سایز، شکل و زاویه بینی‌تان را تغییر دهید تا بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند. همچنین عمل بینی مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می‌شود اصلاح می‌کند.

عوارض عمل بینی

عفونت، برای جلوگیری از عفونت به شما آنتی بیوتیک داده می‌شود. مشکلات پوستی، مانند از کار افتادن بافت پوست یا حساسیت به چسب‌ها و باندپیچی خون ریزی بینی انسداد و گرفتگی بینی که ناشی از تورم درون بینی می‌باشد. عوارض بیهوشی

 

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

 

نکاتی که باید در مورد عمل بینی بدانید

انتخاب یک جراح بینی مناسب که استاندارد‌های ایمنی را حفظ کند بسیار مهم است و می‌تواند احتمال ایجاد عفونت، ایجاد حفره و عوارض دیگر را کاهش دهد.

بیماران باید دستور العمل‌های قبل از جراحی و بعد از جراحی بینی را حتما رعایت کنند. این دستورالعمل‌ها باعث کاهش ناراحتی‌ها شما و همین طور روند بهبود‌ی فرد را سرعت بخشیده و سلامت بیمار را حفظ می‌کند.

ممکن است نیاز باشد تا چند روز اول بعد ازعمل بینی سر خود را بالا نگه دارید. ممکن است چندین هفته طول بکشد تا دوباره بتوانید فعالیت‌های شدید را از سر بگیرید.

پس از یک هفته، آتل و باندپیچی از روی بینی شما برداشته می‌شود.

اگر شاغل هستید برای عمل بینی حداکثر به یک هفته مرخصی احتیاج خواهید داشت.

تفاوت جراحی باز و بسته بینی

فرق بین جراحی بینی به روش بسته و باز در برشی است که بر روی بینی ایجاد می‌گردد. در عمل بینی به روش باز بین دو سوراخ بینی برش بسیار کوچکی زده می‌شود و پوست آن به راحتی بلند می‌شود، ولی در عمل بینی به روش بسته از داخل بینی برش ایجاد می‌شود. به طور کلی در هر دو روش باز و بسته، پوست از استخوان جدا می‌شود و برای دسترسی داشتن به بینی این کار لازم است.

مزیت‌های روش بسته عمل بینی

کوتاه بودن زمان عمل جراحی بینی تورم کمتر بعد از عمل

مزیت روش باز عمل بینی

جراح بینی دارای دید بهتری می‌باشد. انجام جراحی بینی‌های مشکل

یک جراح ماهر باید بتواند تمامی جراحی‌ها را چه از قبیل بینی‌های گوشتی، بینی‌های استخوانی و…بدون بروز مشکلات تنفسی بعد از جراحی، برگشت پذیری و مشکلات ناشی از عوارض یک جراحی بینی نادرست را به خوبی انجام دهد.

 

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

 

انتخاب جراح بینی

تمام عمل بینی تنها برای زیبایی انجام نمی‌شود، اما می‌توان گفت که بیش از نیمی از عمل‌های بینی برای دستیابی به زیبایی بیشتر انجام افراد می‌شود. عمل بینی از جراحی‌های حساس می‌باشد بنابراین فردی که می‌خواهد جراحی بینی را انجام دهد باید جراح ماهر و با مهارت بالا انتخاب کند تا از عمل بینی خواد راضی باشد.

اگر جراح بینی به درستی انتخاب نشود می‌تواند برای فرد مشکلی زیادی را به وجود آورد و شما ممکن است مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی نیز شوید.

هزینه عمل بینی

عوامل مختلفی می‌تواند در هزینه جراحی زیبایی بینی فرد تاثیر بگذارد، از جمله عوامل بسیار مؤثر نوع بینی، نوع پوست بینی، پولیپ بینی و ... می‌باشد.

نه تنها فاکتور‌های مختلفی که ذکر شد می‌تواند در هزینه عمل بینی تاثیر گذار دستمزد‌های ارائه شده توسط جراحان مختلف، نیز می‌تواند با توجه به نوع عملی که فرد می‌خواهد انجام دهد اثر بگذارد.

این دستمزد برای هر فرد متفاوت است، زیرا هرچه عمل‌های پیچیده تر، تخصص، مهارت و زمان بیشتری در اتاق عمل نیاز داشته باشد دستمزد پزشک نیز بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال به طور دقیق نمی‌توان بیان کرد هزینه جراحی بینی استخوانی با پوست نازک و غضروف‌ها محکم چقدر است.

گاهی در طول عمل بینی پزشک باید علاوه بر انجام جراحی زیبایی عمل‌های دیگری نیز انجام دهد که این امر منجر به افزایش هزینه برای فرد می‌شود. یکی از عمل‌های نسبتاً رایج اضافی که ممکن است در یک بیمار استفاده شود شامل پیوند بافت از بخش دیگری از بدن می‌باشد که موقعی ضرورت می‌یابد که بخواهید قسمتی از بینی‌تان را بزرگتر کنید یا تغییری چشمگیر در آن به وجود آورید.

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

دکتر حمیدرضا وفایی

جراحی پلاستیک آمیزه ای از علم، هنر و توانمندی جراح است. دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده ی خدماتی چون جراحی زیبایی بینی، شکم و سینه، جراحی افتادگی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس می باشد.

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر روی آدرس زیر کلیک کنید.

www.dr-vafaei.com

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

همین حالا با ما تماس بگیرید

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

۰۲۱۲۶۷۶۵۳۳۱

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، ساختمان پزشکان کاج

جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی زیبایی بینی بدون درد و کبودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..