تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل الجبیر: چیزی را قبول می‌کنیم که فلسطینی‌ها قبول کنند!

 عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه در گفت‌وگو با شبکه "فرانس ۲۴" اظهار کرد: طرح صلح خاورمیانه باید بر مبنای تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی باشد و عربستان نیز به حمایت‌های خود برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ادامه می‌دهد.

وی درباره کارگاه اقتصادی منامه که به درخواست آمریکا قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در منامه برگزار شود نیز گفت: من معتقدم هر چیزی که باعث بهبود اوضاع ملت فلسطین شود باید مورد استقبال قرار بگیرد اما روند سیاسی در حل و فصل درگیری با اسرائیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

الجبیر ادامه داد: فلسطینی‌ها تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه هستند، چراکه مسأله، مسأله آنهاست و به همین دلیل هرچیزی که فلسطینی‌ها آن را بپذیرند هر فرد دیگری نیز آن را خواهد پذیرفت.

وزیر مشاور عربستان در امور خارجه درحالی این اظهارات را بر زبان آورده است که پس از درخواست آمریکا برای برگزاری کارگاه اقتصادی در بحرین به عنوان بخشی از معامله قرن، عربستان اولین کشوری بود که برای حضور در این کارگاه اعلام آمادگی کرد.

این درحالی است که مقامات فلسطین بارها و در مناسبت‌های مختلف مخالفت خود را با این کارگاه اعلام کرده‌اند و حاضر به مشارکت در آن نیستند، چراکه کارگاه اقتصادی منامه به دنبال از بین بردن مسأله آنها است.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل الجبیر: چیزی را قبول می‌کنیم که فلسطینی‌ها قبول کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..