تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌قراری‌ دختر شهید ابراهیم عشریه در لحظه شنیدن خبر شهادت پدر +فیلم

بی‌قراری‌های دختر شهید مدافع حرم در لحظه شنیدن خبر شهادت پدر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید جاویدالاثر محمد عشریه از جمله شهدای مدافع حرمی است که در فروردین ماه ۹۵ در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نائل شد. از این شهید والامقام سه فرزند دختر به یادگار مانده است که ویدئویی مربوط به یکی از دخترهای این شهید در فضای مجازی منتشر شده است. این فیلم که مربوط به لحظه تلخ اعلام خبر شهادت به دختر شهید است، دیدن آن دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید عشریه تاکنون مفقود بود که در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد. مراسم وداع با این شهید مدافع حرم امروز (دوشنبه) ساعت ۱۷ در حسینیه معراج شهدا برگزار می‌شود.

در ادامه فیلمی از لحظه اعلام خبر شهادت این شهید مدافع حرم به دختر وی و اشک‌های بی‌امان دختر شهید را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌قراری‌ دختر شهید ابراهیم عشریه در لحظه شنیدن خبر شهادت پدر +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..