تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح ملی اوقات فراغت در مناطق سیل زده

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتایی در مراسم افتتاحیه کشوری طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد در شهرستان پلدختر به ارایه گزارشی از وضعیت این کانون‌ها در استان پرداخت و اظهار داشت: ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان لرستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۲۰ کانون در روستاها و مابقی در شهرها هستند.

وی افزود: ​۸۰۰ مرکز طرح تلاوت نور، ۲۰ مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال، ۱۰۹ کتابخانه مخرن دار، ۵۹ کتابخانه باز و یک خبرگزاری به نام شبستان با ۲۶خانه تخصصی قرآن در سطح استان فعالیت دارند

800 میلیون ریال اعتبار جهت تجهیز کانون مساجد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: سال گذشته ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاصی ردیفی جهت تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجددر بودجه اداره کل استان بوده است.
فتایی از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری طرح ملی اوقات فراغت در مناطق سیل زده تقدیر کرد و افزود: بازسازی پلدختر به عنوان هویزه ثانی نیازمند حمایت جدی مسئولان، خیرین و مردم است.
در این مراسم فتایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جمع شرکت کنندگان در این مراسم قرائت کرد

فعالیت کانون ها در شش محور

محمد ابدالی پور دبیرستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت. مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،بابیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است اظهار داشت: اوقات فراغت امسال تحت عنوان طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در کانون‌های مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فعالیت اوقات فراغت کانون‌های مساجد در شش محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح ملی اوقات فراغت در مناطق سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..