تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهای کاملا مستقل نتیجه همکاری فورد با صنایع هواپیمایی

خودروهای کاملا مستقل نتیجه همکاری فورد با صنایع هواپیماییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  رویکرد جهانی بسیاری از خودروسازان بزرگ در جهان علاوه بر تولید خودروهای الکتریکی و جایگزینی آن‌ها با خودروهای بنزینی یا دیزلی به سمت خودروهایی با توانایی خاص برای کنترل حرکت بدون نیاز به راننده است. در واقع خودروهای خودروان، خودروهای اصلی مردم در شهرهای آینده جهان است.

بیشتر بخوایند: فورد جدیدترین خودرو خودران خود را در دیترویت آزمایش می‌کند

از همین رو شرکتی مانند فورد با سرمایه گذاری گسترده و همکاری با صنایع هواپیمایی به دنبال تولید خودروهای خودرانی پیشترفته‌تر از گذشته است. به نظر می‌رسد فورد با تلاش گسترده به دنبال رسید به قابلیت‌های یک هواپیما در خودروهای خود است تا راننده نیز مانند یک خلبان با خیالی آسوده اختیار کنترل و حرکت اتومبیل را به عهده آن واگذار کند.

تنها با یک بررسی ساده از میزان و علل حوادث رانندگی می‌توان دریافت وجود عاملی هشدار دهنده و در مواردب باز دارنده تا چه حد می‌کند موجب کاهش تصادفات شود. تصور کنید در یک روز گرم در جاده‌ای طولانی در حال رانندگی هستید و به علت خستگی بیش از حد تمرکز کافی و لازم را روی جاده ندارید، اگر در این زمان مانعی در مسیر شما قرار داشته باشد می‌تواند باعث بروز حادثه‌ای غیر قابل جبران گردد. حال فورد به تجهیزا خودروهای خود به فناوری‌های خودران حتی در موقع خواب نیز راننده را یاری کرده و از حادثه جلوگیری می‌کند.

یکی از مدیران ارشد فورد گفت: «همکاری ما با صنایع هواپیمایی نتیجه‌ای شگفت انگیز دارد و سبب تولید خودرویی کامل مستقل خواهد شد. تولید خودروهای کاملا مستقل در رانندگی از سال ۲۰۲۱ میلادی شروع می‌شود.» عده‌ای از کارشناسان معتقدند شاید یک شهروند برای خرید خودرویی خودران مجبور به پرداخت مبلغ زیادی باشد ولی این میزان از هزینه در واقع ارزشی بسیار زیاد دارد و آسودگی در رانندگی را به همراه می‌آورد.

خودروهای کاملا مستقل نتیجه همکاری فورد با صنایع هواپیمایی

خودروهای آینده فورد به سیستم مجهز خواهند شد که با تحلیل و بررسی عملکرد خودرو در ۱۵ سال قبل هرگونه نقص یا ایراد فنی و نرم افزاری را گزارش می‌کند تا صاحب خودرو جهت برطرف سازی آن اقدام کند.

انتهای پیام/

فورد با الگو برداری از صنعت هواپیمایی خودروهای خود را تجهیز می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهای کاملا مستقل نتیجه همکاری فورد با صنایع هواپیمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..