تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپنه خواب چگونه سراغ شما می‌آید؟

آپنه خواب چگونه سراغ شما می‌آید؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، بیش از یک سوم آمریکایی‌ها در پی چاقی و اضافه‌وزن دچار آپنه خواب هستند.

آپنه خواب یک اختلال خواب است که باعث کاهش تنفس برای مدتی کوتاه در طول خواب می‌شود.

چاقی منجر به بروز مشکلات بسیاری در تنفس آن‌ها و در نهایت بروز آپنه خواب شده است؛ تیم تحقیقاتی تخمین زده است که ۱۷۰ میلیون بزرگسال در ۴۰ کشور آمریکای شمالی ممکن است دچار مشکلات تنفسی هنگام خواب باشند.

این پژوهش در کالیفرنیا صورت گرفته و نتایج به دست آمده از آن نشان می‌دهد، شمار زیادی از آمریکایی‌ها دچار اختلالات خواب هستند.

طبق بررسی جدید مطالعات اپیدمیولوژیک، آپنه انسدادی خواب (OSA) ممکن است تا ۳۷ درصد بزرگسالان در آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی را تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از محققان این پژوهش تأکید می‌کند، چاقی فاکتور مهمی در بروز این اختلال است و افراد باید بدانند برای حفظ سلامتی خود چاره‌ای جز کاهش وزن ندارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

«آپنه خواب»؛ معضلی که با چاقی شکل می‌گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپنه خواب چگونه سراغ شما می‌آید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..