تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر هنری مشهور بعد از یک قرن‌و‌نیم پیدا شد!

اثر هنری مشهور بعد از یک قرن‌و‌نیم پیدا شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه گمشده از شاهکار هنری «اوژن دلاکروا» نقاش معروف فرانسوی تحت عنوان «زنان الجزایر»، پس از یک قرن و نیم در پاریس پیدا شد و برای اولین بار در نمایشگاهی در این شهر به نمایش درآمد.کارشناسان این نقاشی را با اشعه ایکس و اشعه مادون قرمز تحت آزمایش قرار دادند و در نهایت اصالت اثر را تأیید کردند.

بیشتر بخوانید:مونالیزا سه بعدی می‌شود!

این نقاشی همچون بسیاری از آثار هنری در موزه لوور فرانسه، زنی ثروتمند را به همراه یک خدمتکار سیاه‌پوست به تصویر می‌کشد. این نقاشی پس از فروخته شدن در سال ۱۸۵۰ از سوی «چارلز ادگار دومورنی» دیپلمات فرانسوی، ناپدید شد. دلاکروا به همراه دومورنی در سال ۱۸۳۱ و اندکی پس از استعمار الجزایر از سوی فرانسه، به آفریقای شمالی نقل مکان کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

پیدا شدن یک اثر هنری معروف بعد از یک قرن‌و‌نیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر هنری مشهور بعد از یک قرن‌و‌نیم پیدا شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..