تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه آویزان ماندن دختر جوان از فان فار شهر بازی! +فیلم

لحظه آویزان ماندن دختر جوان از فان فار شهر بازی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه آویزان شدن یک دختر جوان را از فان فار یک شهربازی در مکزیک را به تصویر می‌کشد. باز شدن کمربند ایمنی صندلی موجب شد تا این دختر جوان به شکلی وحشتناک از فان فار در حال حرکت آویزان بماند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از واژگون شدن فان فار ناگهان این دختر از صندلی خود رها شده و از آن آویزان می‌شود. در لحظات آخر این ویدئو در حالی که این دختر همچنان از میله فان فار در حال حرکت آویران مانده است دیده می‌شود.

بنا به گفته شاهدان عینی این دختر با واژگون شدن دوباره فان فار به زمین پرتاب شد. بلافاصله پرسنل شهربازی در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به متوقف کردن فان فار کردند. هنوز میزان جراحت وارد شده به این دختر در این حادثه مشخص نشده است. پس از این حادثه مسئولان محلی اقدام به بستن این فان فار کردند. تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است؛ این حادثه در یکی از شهر بازی های شهر « سیوداد خوارس »، واقع در ایالت چیئوائوا مکزیک رخ داد.

انتهای پیام/

نقص فنی فان فار شهر بازی حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه آویزان ماندن دختر جوان از فان فار شهر بازی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..