تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دمعشقیات» به چاپ دوم رسید

دمشقیات به چاپ دوم رسید

جلیل صفربیگی شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: چاپ دوم مجموعه شعرم با عنوان «دمعشقیات» از سوی انتشارات سیب سرخ منتشر شد.

وی افزود: «دمعشقیات» مجموعه‌ای از ۱۶۰ رباعی تازه ام را دربرمی گیرد که در سه فصل مختلف گردآوری شدند. رباعی هایم را که در این مجموعه شعر آوردم، با مضامین عاشقانه و اجتماعی سرودم. چاپ اول این کتاب تمام شد و هم اکنون چاپ دوم آن منتشر می‌شود.

این نویسنده همچنین اظهار کرد: کتاب دیگرم گزیده‌ای از شعر‌های کوتاهم است که در چند سال اخیر سرودم. این گزیده شعر را با عنوان «مترسنگ» در انتشارات سیب سرخ منتشر کردم. شعر‌های این گزیده شعر را در قالب‌های مختلف شعری از جمله رباعی و دوبیتی سرودم. در کتاب «مترسنگ» چند شعر سپیده کوتاه و هایکو هم آورده ام.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دمعشقیات» به چاپ دوم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..