تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

۸۷۷۸۴۳

۵۳۰ 

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 3 تیر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، پرانرژی، قابل اعتماد و دارای حس ششمی بسیار قوی هستید. شما به خاطر هوش و ذکاوت بالایی که دارید در هر گروهی که قرار بگیرید تبدیل به یکی از اعضای محبوب آن خواهید شد. شما همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید، اما باید مواظب رفتارهای کینه جویانه، لجبازی و ترس گاه و بیگاه خود باشید.اگر در فعالیت های حرفه ای و تجاری خود با افراد خلاق و با تجربه همراه شوید منافع مالی زیادی را به دست خواهید آورد و شانس موفقیتتان در کارهایی که انجام می دهید خیلی بیشتر از سال های گذشته خواهد بود. با بهبود یافتن وضعیت مالیتان فرصت فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر برای خودتان و خانواده تان را به دست خواهید آورد و می توانید پول بیشتری را خرج خرید اشیای لوکس و غیر ضروری کنید. اختلافات و درگیری های حقوقی و ملکی تا نیمه های سال حل خواهند شد و حتی اگر همه چیز همان طور که خودتان دلتان می خواهد پیش نرود هم مسلما بازنده نخواهید بود. اگر هنوز تنها هستید و شریک راهتان را پیدا نکرده اید حضور در جمع های مختلف و شرکت در فعالیت های تفریحی و ورزشی شانستان را برای پیدا کردن نیمه ی گمشده تان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. وضعیت نگرانی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد که زیاد طول نخواهند کشید. شرکت در فعالیت های مذهبی به رهایی شما از فشار و استرس هایی که به ویژه در اواخر سال به سراغتان می آیند کمک قابل توجهی خواهد کرد. ماه های تیر، شهریور، آذر و بهمن، بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. اگر کسی در کارهایتان مانعی ایجاد کرد تسلیم نشوید و از خلاقیت خود برای دور زدن این مانع استفاده کرده و اجازه ندهید جلوی شما را بگیرد. چنین تجربیاتی تنها شما را قویتر می کنند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید امروز از قمار در عشق ترسی نداشته باشید. با شجاعت تمام پا پیش بگذارید و احساسات خود را بیان کنید، اگر حس واقعی و قلبی خود را بیان کنید شانس زیادی برای موفقیت خواهید داشت.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز اگر مشکلی سر راهتان قرار گرفت و یا اوضاع باب میلتان پیش نرفت ناراحت نشوید و به اعصاب خودتان مسلط باشید. آنقدر ذهن خودتان را درگیر حل مشکلات نکنید که تصمیماتی غلط و عجولانه بگیرید. باور کنید ضررهای این روش خیلی بیشتر از آن خواهند بود که اوضاع را به حال خودش رها کنید تا با گذشت زمان کارها روبراه شوند. همه جوانب را در نظر بگیرید و با دیگران در مورد مشکلات خود صحبت کنید تا بتوانید پس از اندکی با نگاهی تازه دوباره به سراغ مشکلتان بروید. سر و صداهای همسایه ها و یا صداهایی که از خیابان می آیند امروز بیش از هر زمان دیگری اعصاب شما را به هم می ریزند، با گوش کردن به موسیقی مورد علاقه تان سعی کنید این صداها را فراموش کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز از آن روزهایی است که با کمترین تلاش می توانید به بیشترین میزان از پاداش و موفقیت دست پیدا کنید. درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهید رسید. هرچقدر کمتر تلاش کنید که به اوضاع سر و سامان بدهید و کارها را طبق خواسته خودتان پیش ببرید اوضاع بیشتر باب میلتان خواهد شد. از این روز فوق العاده لذت ببرید و نگران جزئیات هم نباشید، همه چیز تقریبا به صورت خودبخود روبراه خواهد شد. امروز به نظر می رسد که دیگران دنبال دعوا و دردسر می گردند و به دلایلی که برای شما ناشناخته است عصبی و پرخاشگر شده اند. کاری به کارشان نداشته باشید و اجازه ندهید رفتار آنها تعادل شما را به هم بزند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. زیاد به مشکل های خودتان فکر نکنید و سعی کنید به درد دل های دیگران گوش کنید و خودتان را نسبت به کمک کردن به آنها مشتاق نشان دهید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز موقع خرج کردن هر چقدر که دلتان می خواهد ولخرجی کنید و دست و دلتان نلرزد. خواه پای خرج کردن احساستان در میان باشد، خواه مایه گذاشتن از حساب بانکیتان، هر خرجی که امروز می کنید چند برابر شده و به شما باز خواهد گشت. امروز به طور کلی روز رهایی از قید و بندهاست، پس روح آزادی طلب خود را رها کنید و هر چقدر که دلتان می خواهد خوش بگذرانید و کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید. بدون شک افرادی پیدا خواهند شد که بخواهند شما را محدود کنند و با ذهن محدود و نظر تنگشان شما را از انجام برخی کارهایی که خودتان از درستی آنها مطمئن هستید منصرف کنند، اما این که شما این اجازه را به آنها بدهید یا خیر به خودتان بستگی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز روز خوبی برای در خانه نشستن و بیکار ماندن نیست. فکر کردن به گذشته ها را کنار گذاشته و رو به جلو حرکت کنید. قدر هر فرصتی که سر راهتان قرار می گیرد را بدانید و با حداکثر توانتان برای استفاده از آن تلاش کنید. به آنچه پشت سرتان است فکر نکنید و چشمتان را به افق های گسترده ی پیش رویتان بدوزید. امروز روز خیلی خوبی برای کمی ماجراجویی می تواند باشد، شما هم قهرمان زندگی خودتان باشید و در جستجوی تجربه های تازه ناشناخته ها را در آغوش بکشید و از هیچ چیزی هراسی نداشته باشید. اگر می خواهید کسی را با خودتان همراه کنید در انتخاب همسفرتان دقت کنید، ظاهر همه با باطن آنها یکی نیست.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز سری به آرشیو آهنگ های قدیمی تان بزنید و شادترین آهنگ هایی را که خاطرات خوبی با آنها دارید با صدای بلند پخش کنید و برقصید! یک دسته گل طبیعی تازه در گلدان روی میزتان بگذارید و از عطر و زیبایی آن لذت ببرید. انرژی فوق العاده ای که در درونتان احساس می کنید را با دنیای اطرافتان به اشتراک بگذارید. یک کار ماجراجویانه که فکر می کرده اید هرگز امکان پذیر نخواهد بود را انجام دهید یا پروژه ی جدیدی را بدون آنکه خودتان را زیاد درگیر جزئیات و عواقب احتمالی آن کنید آغاز نمایید. نگران هیچ چیزی نباشید، زیرا قرار است امروز همه چیز همان طوری که شما می خواهید پیش برود. چه کسی این قرار را گذاشته؟! خوب معلوم است، خودتان!

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز تصمیم گیری در مورد هرچیزی برایتان دشوار و یا حتی غیرممکن خواهد بود. خودتان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید انجام دهید بیش از این زیر فشار قرار ندهید. امروز شما خودتان به اندازه ی کافی درگیری ذهنی دارید، پس با فکر کردن به گذشته هم حال خودتان را خراب نکنید و انرژی منفی اتفاقات تلخ گذشته را وارد امروزتان نکنید. این را به خودتان یادآوری کنید که هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید مثل این است که یک بار دیگر متولد شده اید. به دنبال ماجراهای تازه باشید و سعی کنید فصل جدیدی که در زندگیتان آغاز شده است را طوری بنویسید که بعدا وقتی آن را مرور می کنید لذت ببرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز راحت و بی دردسری خواهد بود و همه چیز کم و بیش همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. قدرت فوق العاده ای در درون شما زنده شده است که شما را قادر می سازد به راحتی دل دیگران را به دست آورده و آنها را با خود همراه کنید. شوخی و خنده را تا زمانی که مطمئن هستید کسی را از خودتان ناراحت نخواهید کرد ضمیمه ی تمام حرف هایتان کنید تا شانس موفقیتتان چند برابر شود. امروز حس ماجراجویی و هیجان طلبی در وجود شما زنده شده است. شاید وقت آن رسیده باشد که برای سفر به مقصدی دوردست که مدت های آرزوی سفر به آن را داشته اید شروع به برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اینکه دیگران امروز شما را آن طوری که خودتان انتظار دارید جدی نمی گیرند دلیل خوبی برای آن نیست که خودتان را ناراحت کنید و ذهن خود را درگیر علت این رفتارهای آنها کنید. در واقع رفتارهای دیگران تحت تأثیر جو حاکم بر امروز قرار دارند و به همین دلیل هم بیخیال شده اند و همه چیز را به شوخی می گیرند. شما هم سعی کنید از جو سنگین و جدی چند روز گذشته فاصله بگیرید و تا می توانید بخندید و خوش باشید. به خاطر چیزهایی که درکشان نمی کنید نگران نباشید و بیش از اندازه فکرتان را مشغول این چیزها نکنید. خیالتان باشد که اگر با جو شاد و سرزنده ای که به امروز حاکم است همراه شوید اشتباه نخواهید کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما احساس می کنید که کسی یا چیزی به عمد سعی دارد اوضاع را برای شما سخت کند. انگار هر چقدر که شما سعی می کنید کنترل اوضاع را در دست بگیرید یک چیزی پیدا می شود و زمام امور را از دستتان خارج می کند. در چنین شرایطی به شما توصیه می شود که تا جای ممکن از گرفتن تصمیمات مهم و یا تلاش برای آغاز کارها و پروژه های جدید خودداری کنید. سعی نکنید که دیگران را با خود همراه کرده و یا آنها را قانع به پذیرفتن نظرات خود کنید، به دیگران آزادی نظر بدهید و بگذارید هرکسی خودش موضعش را انتخاب کند. به خصوص در ارتباط با شخصی که دوست دارید باید احتیاط بیشتری داشته باشید و از زورگویی به شدت پرهیز کنید!

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز زیاد خودتان را با اطرافیانتان درگیر نکنید و سعی نداشته باشید که دیگران را مجبور کنید به شما جواب پس بدهند و یا به احساسات و وضعیت فعلی شما زیاد اهمیت بدهند. با آنها در مورد موضوعات جدی و فلسفی بحث کنید و حتی در مورد معنای زندگی صحبت کنید، اما انتظار نداشته باشید آنها با نظرات شما همراه شوند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..