تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش فیلم «قصر شیرین» در جشنواره شانگ‌های چین

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در اختتامیه بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای، جایزه بهترین بازیگر مرد به حامد بهداد برای بازی در «قصر شیرین» رسید و سپس سیدرضا میرکریمی توانست دو جایزه بهترین کارگردانی و جام طلایی بهترین فیلم جشنواره شانگ‌های را دریافت کند.

میرکریمی در هنگام دریافت جایزه‌اش، بر لزوم ارتقای همکاری‌های آسیایی تاکید کرد.

حامد بهداد نیز در یک ویدئو که در اختتامیه پخش شد، جایزه‌اش را به مناسبت تولد عباس کیارستمی، به این فیلمساز فقید تقدیم کرد.

هیأت داوران این دوره از جشنواره شانگ‌های به ریاست نوری بیلگه جیلان فیلمساز سرشناس ترک تشکیل شد و نهایتاً «قصر شیرین» از ایران در میان ۱۵ فیلم از کشور‌های آلمان، ایتالیا، هند، چین، ژاپن، قزاقستان، گرجستان، برزیل، روسیه و مکزیک جام طلایی جشنواره را کسب کرد

جشنواره بین‌المللی فیلم شانگ‌های از معتبرترین جشنواره‌های قاره آسیا و در گروه جشنواره‌های رده A بین‌المللی است که در این دوره بیش از ۵۰۰ فیلم از بیش از ۸۰ کشور جهان در آن به نمایش درآمد.

این اولین حضور بین‌المللی «قصر شیرین» بود که قرار است تا یک ماه آینده در ایران روی پرده سینما‌ها برود و همزمان نیز در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور پیدا کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل رسانده، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندانی‌اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده...

گفتنی است در قصر شیرین هنرمندانی، چون حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین، نیوشا علیپور، محمدعلی عسگری، بابک لطفی، آزاده نوبهار، و اکبر آیینر ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش فیلم «قصر شیرین» در جشنواره شانگ‌های چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..