تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب جوان یمنی به فیلم واقعیت مجازی +فیلم

واکنش خنده دار جوان یمنی به فیلم واقعیت مجازی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان یمنی که برای اولین بار از عینک واقعیت مجازی برای دیدن فیلمی ترسناک استفاده می‌کرد، سوژه شبکه‌های مجازی شد. عکس‌العمل این جوان هنگام تماشای فیلم بسیار است، او خیلی جدی در قالب فیلم رفته بود و واکنش‌های عجیبی نشان می‌داد که همه را شگفت‌زده کرد.

در ابتدای فیلم این جوان تکان‌های زیادی خورد ولی در نهایت طاقت نیاورد و خود را از صندلی بیرون پرت کرد و دیگر اطرافیان نتوانستند جلوی خنده خود را بگیرند. حاضران در سالن سینما متعجب شدند که چه چیز وحشتناکی در این فیلم بود که این جوان این چنین واکنش نشان داد. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران زیادی در سراسر جهان را شاد کرد.

گفتنی است؛ واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده می‌شوند عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرز‌های بین فضای واقعی و فضای مجازی. سال‌هاست که محققان به دنبال راهی برای ادغام فضای مجازی و فضای واقعی هستند و این همه تحقیق برای آسان کردن زندگی انسان‌ها و ایجاد جذابیت در میان مشغله‌های فراوان کاری در اجتماع‌های امروزی، به شدت لازم است. تفاوت این طرح با دیدن فیلم سه بعدی در این است که مخاطب در واقعیت مجازی خود را درون فضا احساس می‌کند، ولی در فیلم سه بعدی آن را بیرون از نمایشگر می‌بیند.

به عبارت دیگر فناوری واقعیت مجازی تجربه قرارگیری کامل در یک محیط مجازی و دیجیتال است و دنیای فیزیکی را کاملاً نادیده می‌گیرد یا به اصطلاح، جهانی مجازی به موزات جهان واقعی است. در این فناوری با استفاده از عینک‌های VR کاربران می‌توانند در یک محیط مجازی قرار گیرند و از قابلیت تغییر در محیط پیرامون خود بهره برند.

انتهای پیام/

ترسیدن عجیب جوان یمنی پس از دیدن فیلم واقعیت مجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب جوان یمنی به فیلم واقعیت مجازی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..