تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت پوشش متهمان زن در دادگاه پس از مخالفت رئیس قوه قضائیه+ تصویر

تفاوت پوشش متهمان زن در دادگاه پس از مخالفت رئیس قوه قضائیه+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان شرکت کیمیا خودرو در حالی برگزار شد که پوشش متهمان زن این پرونده با چادر مشکی در دادگاه حواشی را به دنبال داشت.حضور این متهمان با پوشش چادر که از آن به عنوان مانعی در برابر رسانه ها استفاده کرده بودند باعث خشم شاکیان این پرونده و مردم شده بود.

کاربران فضای مجازی با تاکید بر عزت حجاب برتر از مقامات مسئول در قوه قضاییه خواستند به نحوه پوشش این متهمان رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: چادر حجاب برتر است یا وسیله‌ای برای پوشاندن چهره متهمان؟! +تصاویر

تصویر اول از جلسه دادگاهی است  که در ۲۹ خرداد برگزار شدو دوم از دادگاهی که امروز پس از  اظهار نظر حجت السلام رئیسی ،رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
تفاوت پوشش متهمان زن در دادگاه پس از مخالفت رئیس قوه قضائیه+ تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت پوشش متهمان زن در دادگاه پس از مخالفت رئیس قوه قضائیه+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..