تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مطهری به کشف حجاب بازیگر مشهور/ کدام چشم ایرانی «غول جاسوسی آمریکا» را کشف کرد؟/ آقازاده‌ای که فدای اسلام و ایران شد/ علت کاهش قیمت خودرو چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

واکنش مطهری به کشف حجاب بازیگر مشهور/ کدام چشم ایرانی «غول جاسوسی آمریکا» را کشف کرد؟/ آقازاده‌ای که فدای اسلام و ایران شد/ علت کاهش قیمت خودرو چیست؟

پشت پرده فشار‌ها به سریال «گاندو» چه بود؟
«گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی روایتگر داستان یک پرونده واقعی است که ماجرای آن به جیسون رضاییان، خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست برمی‌گردد.

واکنش مطهری به کشف حجاب بازیگر مشهور
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که اگر یک بازیگر زن در یک برنامه رسمی در خارج از کشور به عنوان نماینده ایران شرکت کند باید پوشش اسلامی را رعایت کند.

کدام چشم ایرانی «غول جاسوسی آمریکا» را کشف کرد؟ + تصاویر
گلوبال هاوک مجهز به AN/ALR-۹۰ به عنوان هشدار دهنده راداری، AN/AVR-۳ به عنوان هشدار دهنده لیزری، زیر سیستم AN/APR-۴۹ می‌باشد.

آقازاده‌ای که فدای اسلام و ایران شد!
یک ماه به جشن تولد ۲۶ سالگی اش مانده بود که دختر دلبند ۱۴ ماهه اش را برای همیشه تنها گذاشت و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود دست یافت.

علت کاهش قیمت خودرو چیست؟
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو به عوامل اصلی کاهش قیمت خودرو‌ اشاره کرد.

چند کیلومتر از حریم هوایی ایران مورد تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا قرار گرفت؟ + تصاویر
بررسی داده‌های سازمان نقشه برداری کشور از میزان تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم هوایی ایران خبر داد.

تصاویری که تا امروز ندیده ‎اید / از رنگ چشمان هیتلر تا نخستین آزمایش‌ها با جلیقه ضد گلوله!
عکس‌ها همیشه روایتگر ماجرا‌های جالبی در تاریخ هستند. اما برخی تصاویر نسبت به دیگر تصاویر کمتر دیده شده اند.

ناگفته‌هایی از محفل شاعران ضدانقلاب پامَنقَلی/ از نادیده‌گرفتن مرزهای اخلاقی تا مهندسی افکار عمومی با ادبیات منهای دین

یکی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای ضدایرانی فارسی زبان که با پول دربار وهابی سعودی راه‌اندازی و اداره می‌شود، مدت‌هاست که برنامه‌های شعرخوانی شاعران هتاک نسبت به انقلاب و اسلام عزیز را نمایش می‌دهد.

ماجرای یک جشن تولد شیطانی با هزینه ایرانی ها در پایتخت!
یادداشت همسر شهید مدافع حرم درباره مراسم تولد ملکه انگلیس را می خوانید.

«ژن خوب» پسر مهران مدیری چقدر برای او پول می‌آورد؟
فرهاد با توجه به اینکه فرزند مهران مدیری هست برای جذب اسپانسر جهت تولید آلبوم به مشکلی نخواهد خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مطهری به کشف حجاب بازیگر مشهور/ کدام چشم ایرانی «غول جاسوسی آمریکا» را کشف کرد؟/ آقازاده‌ای که فدای اسلام و ایران شد/ علت کاهش قیمت خودرو چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..